Logo

Trade marketing

ATS Display dla marek alkoholi premium

Rynek alkoholi nieprzerwanie obserwuje wzrost zainteresowania tematyką whisky w Polsce i określany jest jako jeden z najszybciej rozwijających się na świecie. Wraz z rosnącą popularnością, wzrasta  liczba imprez dedykowanych whisky. Ich ideą jest przybliżenie odwiedzającym poprzez szereg degustacji i wykładów, kultury i tradycji związanych z  wytwarzaniem i piciem whisky.

Dwie z najpopularniejszych imprez poświęconych temu właśnie alkoholowi miały miejsce w Jastrzębiej Górze (Festival Whisky JG) oraz całkiem niedawno w Warszawie (Whisky Live).

Obie imprezy odwiedzane są bardzo tłumnie zarówno przez koneserów, producentów i dystrybutorów alkoholi premium.

Udział w obu wydarzeniach zaznaczył ATS DISPLAY, projektując, budując i dostarczając pięć stref festiwalowych dla szeregu największych graczy z branży (The Macallan, The Highland Park, Bushmills, Bearface, Kraken).

– Te realizacje wzbogacone o prezentery naladowe, standy wolnostojące i wózki barmańskie, zaprezentowały nasze know-how wychodzące poza standardowe materiały POS – wyjaśnia Paulina Barry,  Channel Marketing Specialist w ATS Display.

Więcej informacji na temat rozwiązań ATS Display można znaleźć na ich stronie internetowej, oraz w serwisie LinkedIn.

Kontakt w przypadku pytań: info@atsdisplay.com


Więcej informacji z branży TUTAJ.