Wydarzenie składało się z części oficjalnej, przygotowanej w formule sentymentalnej podróży po historii Kia w Polsce, wplecionej w kluczowe wydarzenia ostatniego ćwierćwiecza, oraz wieczornej części rozrywkowej.
Część merytoryczną stanowiła specjalnie przygotowana etiuda historyczna, prezentująca ciekawe wydarzenia z Polski i ze świata, które wydarzyły się w ostatnich 25 latach, co doskonale korelowało z przełomowymi wydarzeniami w historii marki Kia w naszym kraju. W warstwie wizualnej zastosowano spektakularny ekran panoramiczny o wymiarach 23 x 4 m, wypełniający niemal cały bok Grand Pavilon sopockiego hotelu. Uzupełnieniem set up’u była konstrukcja z move led oraz specjalnych scenograficznych ram, tworzących razem przestrzenną i nowoczesną formę scenotechniczną. Na potrzeby wydarzenia agencja przygotowała także spektakularne, przestrzenne materiały wizyjne, których charakterystyka zmieniała się dynamicznie zgodnie ze scenariuszem wydarzenia.
Część rozrywkową natomiast stanowił unikalny koncert 25 przebojów na 25-lecie Kia, w którym razem z zespołem coverowym The Customs wystąpiły trzy gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Jubileusz poprowadził Igor Sokołowski.
Plej z sukcesami obsługuje Kia Polska w zakresie eventów od 2020 roku. Warto wspomnieć, że zrealizowana w czerwcu 2021 premiera Kia Ev6 została nagrodzona tegorocznym MP Power Award w kategorii Stage Design.
Więcej newsów o podobnej tematyce znaleźć można TUTAJ.