Logo

Trade marketing

Mural z techniką iluminacji

Mural promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, w tym przypadku połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.

W listopadzie 2022 r. wystartowała kampania świąteczna Rituals. Artystyczny projekt, zrealizowany na powierzchni ponad 210m2, w tętniącym życiem sercu miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta, Uniwersytetu Warszawskiego, bulwarów wiślanych oraz prestiżowej Elektrowni Powiśle, oddaje ducha wielkomiejskiego szyku. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 150 godzin.

– Wybraliśmy mural, jako formę komunikacji, ponieważ zależało nam na wykorzystaniu niestandardowych rozwiązań, skupiających ekologiczne formy promocji w połączeniu z artystycznym aspektem reklamy. Mural na warszawskim Powiślu jest zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy nad kampanią świąteczną. Cieszymy się, że to malowidło i jego innowacyjna iluminacja estetycznie ozdabia jedną z najważniejszych ulic w Warszawie – mówi Agnieszka Kossakowska, Head of Marketing Eastern Europe.

Dzięki dedykowanemu oświetleniu laserowemu marka Rituals wykorzystała w kampanii spersonalizowany koncept, dostosowany do świątecznych działań promocyjnych.

Za realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.


Więcej newsów o podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.