Logo

Event MIXMarketing MIX

Czy LinkedIn to Tinder dla ubogich, a „szwagier” jest najlepszym doradcą? Relacja z I Love Marketing & Technology

W miniony piątek zakończyła się konferencja I Love Marketing & Technology, która w tym roku była podzielona na cztery bloki tematyczne:

  • X SUMMIT (customer & employee experience conference)
  • I ❤ads & analytics
  • I ❤social media
  • I ❤marketing

Wydarzenie to od lat stoi na bardzo wysokim poziomie organizacyjnym i merytorycznym, nie inaczej było także w tym roku. W sali kinowej w Złotych Tarasach zgromadziło się ponad 700 osób by wysłuchać prelekcji ekspertów ze świata marketingu. Konferencja była także transmitowana online (200 uczestników).

W roli prelegentów występują osoby na co dzień związane z szeroko rozumianym światem marketingu – szkoleniowcy, praktycy, pracownicy akademiccy. Wyjątkowego charakteru konferencji I Love Marketing & Technology nadają prelekcje, które trwają 18 min, dzięki czemu każda prezentacja jest intensywną, skondensowaną wiedzą w pigułce. Każdy z prelegentów jest także oceniany przez uczestników, co dodaje motywacji aby każde z wystąpień było wyjątkowe.

I love marketing

Nie sposób wymienić tutaj wszystkich prelekcji, których było kilkanaście każdego dnia. Naszej redakcji szczególnie w pamięci zapadło wystąpienie Łukasza Kępińskiego (CEO, Tears of Joy), który to też wygrał głosowanie publiczności w trzecim dniu konferencji. Łukasz chyba wszystkich zaskoczył swoją otwartością i prawdziwością. Pomimo, jak sam przyznał, trochę „clickbajtowego” tematu swojego wystąpienia, to pokazał w nim jak bycie sobą, jak bycie prawdziwym, bez udawania kogoś innego pozwala tworzyć i z sukcesem rozwijać biznes. Sformułowanie „wszystko jest sprzedażą” można uznać za frazes, jednak to jak to przedstawił Łukasz pokazuje, że to naprawdę działa – wystarczy być autentycznym w tym co się robi. A wystąpienie Łukasza obfitowało w wiele takich sformułowań jak to poniżej.

I love marketing

Na szczególną uwagę wg. nas zasługuje także prezentacja Janiny Bąk oraz Macieja Lewińskiego, którzy w ostatnim dniu konferencji mówili o tym, dlaczego biznes potrzebuje statystyk. Chyba już nikogo nie trzeba przekonywać, że aby móc skutecznie prowadzić i rozwijać biznes, to należy to robić w oparciu o dane. Najlepiej jakby te dane były dobrej jakości, z czym niestety jest problem. Prezentacja Janiny i Macieja, podobnie jak wystąpienie Łukasza, obfitowała w elementy humorystyczne i prześmiewcze. O czym niech stanowi poniższy cytat. Niestety pomimo dostępności danych, mnogości ich źródeł, to i tak najbardziej wiarygodnym źródłem wielu firm jest przysłowiowy „szwagier”.

Znana jest już data kolejnej konferencji I love marketing & technology : 15 – 19 maja 2023, Warszawa. 

OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.

Tekst: OOH magazine, Zdjęcia: Sprawny Marketing