Pierwszym trendem, który jest zauważalny, to dbałość o zdrowie. Wszyscy powinniśmy o siebie dbać, a i odpowiedzialność społeczna biznesu nakazuje, aby firmy zachęcały swoich klientów do zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Nie chodzi jednak o restrykcyjną dietę, a o zmianę stylu życia i nawyków, które nam towarzyszą. W ofercie EBK można znaleźć wiele gadżetów w tematyce sportowej, np. koszulki do biegania, pas na wodę na biodra lub na rękę dla biegaczy, maty do jogi, skakanki czy kubki z licznikiem, oświetlenie rowerowe czy plecaki do wędrówek górskich.
Wszyscy uwielbiamy jeść, dlatego wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe w formie przetworów, zawsze się sprawdzają. Pasja Rodzinnego Smaku to marka stworzona przez EBK, która ma bardzo szeroką ofertę produktów tego typu. To, co ją wyróżnia to fakt, że wszystkie przetwory wykonywane są z wyselekcjonowanych składników od polskich dostawców, dlatego ich jakość jest na najwyższym poziomie. Dodatkowo stworzone zostały na bazie receptur prababci, wśród których znajdują się m.in. truskawki z morwą, idealne dla diabetyków. Warto też wspomnieć, że wszystkie produkty pakowane są w kartonowe opakowania lub słoiki wielokrotnego użytku, które sprzyjają naszej planecie. I tak płynnie przechodzimy do trzeciego trendu.
Dbałość o matkę naturę to nasz obowiązek. „W EBK bardzo dbamy o to, aby żyć ekologicznie, ale mądrze. Dlatego naszym klientom proponujemy np. wysokiej jakości długopisy metalowe z wymiennym składem, a nie papierowe czy plastikowe jednorazówki, które po kilku użyciach znikają w koszu na śmieci.” mówi Beata Dobrowolska, właścicielka EBK Partner w Biznesie.
Z ofertą firmy EBK można zapoznać się już 8 i 9 lutego br. w EXPO XXI Warszawa podczas targów PROMO SHOW, hala I, stoisko H3A.
Więcej nowości z branży TUTAJ.