Uznani importerzy, producenci i specjaliści branżowych, a także znane marki detaliczne, łącznie ponad 100 wystawców, zaprezentuje najważniejsze produkty i nowości ze swojej oferty. Nowością Strefa Nowicjuszy (Newcomer Area ), w której zaprezentują się młode firmy i start-upy, które po raz pierwszy debiutować będą na targach HAPTICA® live. Zanurzenie się w uniwersum „Experience of Haptic Advertising”, pozwoli na odkrywanie produktów wszystkimi zmysłami, zebrać szczegółowy feedback z rynku i przeprowadzić burzę mózgów z klientami lub partnerami serwisowymi na temat zbliżających się projektów.
Każdy, kto szuka pomysłów i inspiracji na kampanie z gadżetami reklamowymi lub jest ciekawy, jak inne firmy realizują działania reklamowe czy merchandisingowe itp., zyska mnóstwo inspiracji w ramach wydarzeń towarzyszących HAPTICA® live. The Best Practice Show odbywający się we foyer WCCB zaprezentuje, w jaki sposób produkty przekształcane są w kampanie. W tym miejscu zostanie przedstawionych kilkanaście międzynarodowych case study. Cała kreatywność reklamy haptycznej zostanie też ukazana na wystawie poświęconej konkursowi Promotional Gift Award 2023. Kolejną atrakcją HAPTICA® live każdego roku jest program wykładów: tym razem Eintracht Frankfurt, Olimpiady Specjalne i Fendt zdadzą relację ze swojej pracy z reklamą haptyczną, a instytut badań rynku september Strategie & Forschung przedstawi wyniki badań nad na emocjonalnym wpływem artykułów promocyjnych.
Wystawcy i organizatorzy, WA Media, mają w zanadrzu liczne dodatkowe informacje i niespodzianki, które w wielu różnych miejscach, rozsiane po całej imprezie, zachęcą odwiedzających do interakcji i współpracy.
– Nie możemy się doczekać ponownego powitania fanów promocji i reklamy i już teraz mogę obiecać: HAPTICA® Live znów będzie obfitować w wydarzenia. Bilety można wygodnie bezpłatnie zamówić na stronie głównej HAPTICA® live. Do zobaczenia w Bonn! – mówi Till Barth, kierownik projektu HAPTICA® Live u organizatorów, WA Media.
Więcej informacji z branży TUTAJ.