Data 7 kwietnia nie jest przypadkowa, ponieważ tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia, którego celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na problemy ze zdrowiem na świecie. Co czwarty[1] mężczyzna uważa, że badania profilaktyczne są zbędne. Najczęściej do wizyty u lekarza zmuszają panów dopiero sytuacje awaryjne i zagrożenie zdrowia lub życia. Dlatego w komunikacji skierowanej do mężczyzn marka Recman chce pokazać, jak dbać o zdrowie i zachęcić ich do badań profilaktycznych. Dodatkowo jej celem jest przekonać oraz udowodnić, że te działania nie wymagają dużej ilości czasu. A pewność bycia zdrowym jest bezcenna.
– Mężczyźni dbają o zdrowie tylko w obszarach, w których mają poczucie kontroli. Profilaktyka, niestety, się do nich nie zalicza – mówi Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. – Cieszymy się, że marka Recman podejmuje próbę zmiany tego nastawienia i przekonania mężczyzn do potwierdzania zdrowia w regularnych badaniach profilaktycznych. Bo to jest męska sprawa. Dziękujemy za to oraz za finansowe wsparcie działań Fundacji – dodaje.
Elementem wyróżniającym kampanii stał się wąs, który symbolizuje męskość i siłę. Kształt wąsa nie jest przypadkowy – powstał w oparciu o linię litery R z logotypu Recman. W najbliższych miesiącach marka planuje wprowadzić do kolekcji produkty zawierające ten znak, z których przeznaczy 50% dochodu na konto fundacji Rak’n’Roll.
– Odpowiedzialność społeczna jest kluczowym elementem strategii naszej firmy na kolejne lata. Przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, w tym dobrobytu i zdrowia społeczeństwa. Czujemy ogromną satysfakcję, że podjęliśmy próbę edukowania i dbania o zdrowie mężczyzn, mając świadomość, że jest to dla nas wielkie wyzwanie. W naszej komunikacji chcemy skupić się na propagowaniu profilaktyki oraz ukazaniu naszym klientom, że warto dbać o siebie i wcale nie zajmuje to wiele czasu – mówi Roman Tulwin, Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o. i założyciel marki. – Wierzymy, że w ramach kampanii zrealizujemy wiele interesujących projektów, które przekonają mężczyzn do odpowiedzialności za własne zdrowie – dodaje.
Więcej informacji o akcji można odnaleźć na dedykowanej kampanii stronie.
[1] Na podstawie z raportu odnośnie profilaktyki zdrowotnej Polaków przeprowadzonego na zlecenie Szpitala Medicover.
Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.
Przypominamy wywiad z Jackiem Maciejewskim z Rak’n’Roll na łamach drukowanego wydania OOH magazine TUTAJ.