Logo

Marketing MIX

„Żubr przegania żywiec” w kampanii otwierającej piwny sezon 

Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia. 

Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, obrazuje spotkanie Żubra z żywcem. 

– Dzisiejszy świat jest pełen chwiejnych emocji i nieprzewidywalnych zdarzeń, ale na Żubra zawsze można liczyć! Nowa historia opowiada o tym, że Żubr jako strażnik puszczy, dobry gospodarz i opiekun słabszych, dba o ład i bezpieczeństwo nawet w trudnych momentach. Tym razem Żubr zapewnia spokój stadzie zwierząt hodowlanych – mówi Michał Szczerba, brand manager Żubra. 

Działania reklamowe będą realizowane głównie w telewizji, internecie m.in. w kanałach social media oraz we współpracy z twórcami internetowymi.  

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należący do Publicis Groupe.


Równolegle z kampanią equity trwa od połowy stycznia br. do 31 lipca 2023 r. loteria „Dwa Szybkie Żubry”. Pula nagród to 12 milionów piw. Wystarczy kupić jednego Żubra ze specjalnym oznaczeniem na dowolnym opakowaniu, żeby mieć szansę wygrania dwóch. O wygranej konsument dowie się spod kapsla lub zawleczki znajdując symbol żubra. 


Wywiad dla OOH magazine z Urszulą Czerniawską-Kapeluch możesz przeczytać TUTAJ.


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGS