Podczas wydarzenia odbędą się prelekcje dot. prowadzenia najlepszych kont biznesowych w kanałach social media. Duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki sprawia, że marketerzy wciąż muszą: Uczyć się pracy w nowych warunkach, radzić sobie z nowymi zadaniami, obserwować stale zmieniające się elementy.
Kongres #ForSM to połączenie fantastycznej atmosfery, energii i odpowiedniego programu.
➜ Świat nie czeka!
Rejestracja TUTAJ.
Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm. Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku.
Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.
Kto: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony.
Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.
Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe.
Kto: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.
Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.
LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.
Podczas prelekcji Adrian:
Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.
Kto: Adrian Gamoń
Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!
Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.
Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.
Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.
Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w Grupa Wirtualna Polska.
Obecnie uczestnicy otrzymują w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji.
Kongres For Social Media | 17-18.05.22 | Gdańsk + online |www.forsm.pl
Więcej o podobnych wydarzeniach przeczytasz TUTAJ.