Reklama została stworzona w charakterystycznej dla poprzednich kampanii, żartobliwej formie. Supergwiazdy udowadniają w niej, że Nespresso dostarcza niezrównanych doznań kawowych dla każdego i gwarantuje najlepszy smak kawy na wyciągnięcie ręki. Motywem przewodnim kampanii jest wybór idealnej mieszanki, co Nespresso obróciło w formę humorystycznej rywalizacji pomiędzy George’m a Julią. Jak potoczą się losy naszych aktorów i kto wygra ten zakład? Zakończenie może okazać się sporym zaskoczeniem dla wszystkich!
Z Julią Garner i Simone Ashley pracowało się świetnie i wszyscy mieliśmy okazję wnieść do filmu własne osobowości. Nie lubię traktować siebie zbyt poważnie, więc nie przeszkadzało mi to, że dałem się przechytrzyć tej dwójce i że to właśnie ja musiałem założyć jaskraworóżowy kask motocyklowy. Myślę też, że wypadło to całkiem nieźle – mówi George Clooney.
Komentując swój pierwszy występ reklamowy dla Nespresso, Julia Garner powiedziała: – Uważam się za nieoficjalną ambasadorkę kawy, więc praca nad kampanią Nespresso u boku tak niesamowitych aktorów była spełnieniem moich marzeń! Bardzo podobał mi się żartobliwy scenariusz i klimat filmu, który potwierdził moje podejrzenia – ja zdecydowanie dopasowuję smaki kawy do nastroju, jaki w danej chwili odczuwam.
Simone Ashley dodała – Uwielbiam równowagę dowcipu i elegancji w telewizyjnych reklamach Nespresso. Co jest ważne, zawsze skupiają się na bardzo istotnej kwestii, jaką jest recykling i dbanie o środowisko!
– Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy pokazać światu naszą nową kampanię, po raz pierwszy łączącą George’a Clooneya, Julię Garner i Simone Ashley. Wspaniale oddaje ona różnorodność kaw Nespresso, które można stworzyć dzięki naszej kolekcji Vertuo, tym samym zapewniając klientom za każdym razem niezapomniany smak – mówi Melanie Brinbaum, Chief Brand Officer Nespresso i dodaje – Dopasowanie osobowości i nastrojów ludzi do ich zwyczajów picia kawy to esencja Vertuo – kawa dla każdego i na każdą chwilę. Po raz kolejny w kampanii został podkreślony niezwykle istotny aspekt, jakim jest angażowanie naszych klientów w recykling kapsułek Nespresso.
Reklama została przedstawiona 22 maja na ekskluzywnym pokazie podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Materiał jest już dostępny na oficjalnym, polskim profilu Nespresso na Instagramie oraz oficjalnym kanale Nespresso na YouTube. W Polsce kampania digitalowa rozpocznie się w czerwcu.
Poprzednio o kampanii pisaliśmy także TUTAJ.