Marketing MIX George Clooney i Jean Dujardin w nowej reklamie Nespresso 

George Clooney i Jean Dujardin w nowej reklamie Nespresso 

0
George Clooney

W towarzystwie gościa specjalnego, Camille Cottin, dwóch towarzyszy planu filmowego, po raz kolejny pokazuje, jak wiele są w stanie zrobić dla niezapomnianego smaku kawy Nespresso.

George Clooney
Osiem lat po pierwszym spotkaniu na ekranie, George Clooney i Jean Dujardin ponownie spotykają się w najnowszej kontynuacji reklamy telewizyjnej Nespresso „Jak daleko posunąłbyś się dla Nespresso?” Tym razem do dynamicznego duetu dołącza ekranowa koleżanka Jeana Dujardina, utalentowana Camille Cottin, która debiutuje w reklamie Nespresso.
W tym zabawnym, komediowym filmie supergwiazdy spotykają się, aby pokazać światu, że smaki kawy Nespresso są tak wyjątkowe, że zrobiliby wszystko, aby ją mieć. Jak daleko posunąłbyś się, aby poczuć niezapomniany smak kawy Nespresso?
George Clooney
Nowa kampania, mająca premierę 15 listopada w ponad 20 krajach Europy, jest rozwinięciem pierwotnej reklamy z 2014 roku. Tym razem widzimy, jak George Clooney oferuje Jeanowi Dujardinowi kawę Nespresso, po czym szybko uświadamia sobie, że została mu tylko jedna kapsułka kawy. W idealnym momencie George Clooney wysuwa więc dywan spod nóg Jeana Dujardina, aby złapać ostatnią kapsułkę, lecz wylatuje ona przez okno wprost na balkon Camille Cottin. Duet musi połączyć siły, aby odzyskać kapsułkę – Jean Dujardin pomaga George’owi Clooneyowi zjechać po ścianie budynku na wiklinowym krześle do mieszkania Camille Cottin. Sytuacja ponownie nabiera tempa, gdy Camille Cottin musi odzyskać świeżo zaparzoną kawę Nespresso, bezczelnie skradzioną przez George’a Clooneya. Jak to się skończy?

Uwaga, spoiler alert! Camille Cottin przypomina George’owi Clooneyowi, aby oddał kapsułkę do recyklingu – to aspekt, który wyróżnia Nespresso w ramach zaangażowania marki w oferowanie wyjątkowej kawy o niezapomnianym smaku w odpowiedzialny sposób.
George Clooney mówi o nowym filmie dla Nespresso tak – Świetnie się bawiliśmy, kręcąc ten sequel – ponowna współpraca z Jeanem jest czystą przyjemnością, tym razem dodatkowo genialna Camille wnosi dozę wyrafinowania na plan. Poza tym dynamika reklamy jest wprost idealna. Ponieważ smak kawy i zrównoważony rozwój stanowią sedno tej kampanii, naturalne było dla mnie, że będę jej częścią razem z całą rodziną Nespresso.

Jean Dujardin dodaje – Wspaniale było ponownie spotkać się z Georgem na planie i kontynuować naszą przyjacielską rywalizację na ekranie, tym razem w towarzystwie wspaniałej Camille, która trzyma nas w ryzach. Sesja była bardzo energetyczna i łączyła wiele wątków komediowych, które działy się zarówno na ekranie, jak i poza nim. Całość dopełniła niekończąca się dostawa pysznej kawy, więc czy można chcieć czegoś więcej?

George Clooney

Swój debiut dla Nespresso skomentowała również Camille Cottin – Jako Francuzka kochająca kawę jestem oczywiście wielką fanką marki Nespresso. To był wielki zaszczyt dołączyć do wspaniałych George’a Clooneya i Jeana Dujardina na planie tej kultowej reklamy – zwłaszcza, że w tym scenariuszu wydobywam z nich coś dobrego i jednocześnie przypominam o trosce o planetę.

Kawa o wyjątkowym smaku, którą łatwo poddasz recyklingowi
Począwszy od wyboru najwyższej jakości ziaren kawy i technik palenia, po innowacyjne ekspresy i kapsułki, które zachowują świeżość zmielonych ziaren, Nespresso za każdym razem oferuje znakomicie smakującą kawę.

Nespresso nieustannie oferuje innowacyjne sposoby, aby recykling kapsułek był jak najprostszy dla klientów. Każda kapsułka Nespresso wykonana jest z aluminium, które mimo upływu czasu chroni świeżość i aromat wysokiej jakości kawy. Co więcej, aluminium nadaje się również do ciągłego recyklingu i jest jednym z najczęściej przetwarzanych materiałów na świecie.

– Cieszymy się, że w najnowszej kampanii możemy ponownie połączyć dynamiczny duet George’a Clooneya i Jeana Dujardina z niezwykle utalentowaną Camille Cottin. Reklama porusza tematy będące częścią naszych podstawowych wartości, tj. wyjątkowego smaku kawy i zrównoważonego rozwoju”, powiedziała Melanie Brinbaum, Chief Brand Officer w Nespresso. – Kawa Nespresso to siła napędzająca dobro, która dostarcza wiele niezapomnianych smaków w odpowiedzialny sposób. Naszym celem w tym spocie było odzwierciedlenie stałego zaangażowania na rzecz naszych konsumentów. Nasza wizja jest faktycznie bliska naszym gwiazdom i to mocno widać w całej kampanii.
Nowa kampania Nespresso Unforgettable Taste z udziałem George’a Clooneya, Jeana Dujardina i Camille Cottin ruszyła 15 listopada w Austrii, Belgii, Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Cyprze, Danii, Francji, Niemczech, Grecji, na Węgrzech, w Irlandii, we Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.
Więcej informacji o kampanii oraz kawie Nespresso TUTAJ.

Newsy o podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.