![George Clooney](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/29706/assets/485806/large-cf612c9798443ef1d82acffdbbc7c55e.jpg)
![George Clooney](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/29706/assets/485805/large-9a43234175499206dc8cbe3937aada26.jpg)
Jean Dujardin dodaje – Wspaniale było ponownie spotkać się z Georgem na planie i kontynuować naszą przyjacielską rywalizację na ekranie, tym razem w towarzystwie wspaniałej Camille, która trzyma nas w ryzach. Sesja była bardzo energetyczna i łączyła wiele wątków komediowych, które działy się zarówno na ekranie, jak i poza nim. Całość dopełniła niekończąca się dostawa pysznej kawy, więc czy można chcieć czegoś więcej?
![George Clooney](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/29706/assets/485807/large-f20dbd4a97f83a7f6b89f3bb59950fd7.jpg)
Swój debiut dla Nespresso skomentowała również Camille Cottin – Jako Francuzka kochająca kawę jestem oczywiście wielką fanką marki Nespresso. To był wielki zaszczyt dołączyć do wspaniałych George’a Clooneya i Jeana Dujardina na planie tej kultowej reklamy – zwłaszcza, że w tym scenariuszu wydobywam z nich coś dobrego i jednocześnie przypominam o trosce o planetę.
Nespresso nieustannie oferuje innowacyjne sposoby, aby recykling kapsułek był jak najprostszy dla klientów. Każda kapsułka Nespresso wykonana jest z aluminium, które mimo upływu czasu chroni świeżość i aromat wysokiej jakości kawy. Co więcej, aluminium nadaje się również do ciągłego recyklingu i jest jednym z najczęściej przetwarzanych materiałów na świecie.