Logo

Marketing MIX

Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”  

Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej sesji zdjęciowej wzięli udział członkowie Discovery Team, w tym Martyna Wojciechowska, Bear Grylls, Eric Larsen, Angela Neururer, Anna Heupel oraz Gürel Sahin.

Spoty oraz banery reklamowe, będące efektem pracy nad kampanią, będzie można obejrzeć online, a także w telewizji. Bohaterką kampanii na rynku polskim jest Martyna Wojciechowska, która od 2017 r. pozostaje oficjalną ambasadorką marki. W filmie promocyjnym dziennikarka ubrana w produkty marki przemierza szlaki górskie w malowniczej Austrii. Jack Wolfskin ściśle współpracuje z Martyną, będąc także oficjalnym sponsorem programu „Kobieta na krańcu świata”. Produkty i akcesoria marki towarzyszą jej podczas wielu kluczowych wypraw i podróży.

Jack Wolfskin

 Jack Wolfskin nową kampanią pragnie pokazać, jak wiele wyjątkowych i godnych podziwu miejsc na świecie czeka jeszcze na poznanie. W spotach promujących kampanię ambasadorzy marki, w tym m.in. Bear Grylls, Eric Larsen, Angela Neururer czy wspomniana już Martyna Wojciechowska, przemierzają różne zakątki świata, pokazują ich piękno i odpowiadają na pytanie, co ich zdaniem zostało jeszcze do odkrycia. Dzielą się swoim doświadczeniem, przemyśleniami i opowiadają, dlaczego nieustanne poznawanie świata i obcowanie z przyrodą jest tak ważne, a tym samym zachęcają do poszukiwania przygód i podróżowania w najbardziej nieoczywiste części świata.

Tym razem z moją wilczą rodziną Jack Wolfskin zrealizowaliśmy sesję zdjęciową w samym sercu austriackiego Tyrolu. Sprzęt został przetestowany w swoim naturalnym górskim środowisku, zarówno podczas wspinaczki na via ferratach, jak i na trekkingu z widokiem na lodowiec Dachstein. Jesień zapowiada się bardzo kolorowo, bo wilki chcą być widoczne w terenie! – tak efekty kampanii oraz nową kolekcje podsumowuje Martyna Wojciechowska.  

Jack Wolfskin

„What is left to Discover?” to kampania, która otwiera oczy na bogactwo i uroki otaczającego nas świata. Do odkrywania jego zakątków oraz stawiania sobie samemu wyzwań zachęcają nas członkowie Discovery Team, którzy dzielą się swoimi przeżyciami i inspirują do bycia odważnym, a niekiedy wychodzenia także poza swoją strefę komfortu. Produkty Jack Wolfskin, w które wyposażeni byli na swoje wyprawy, można znaleźć w sklepach stacjonarnych oraz na stronie www: https://www.jack-wolfskin.pl/.


Więcej newsów z branży TUTAJ.