Wodoodporne klapki w kolorze czarnym to zupełnie nowy model o lekkiej, wyprofilowanej, podeszwie, zapewniającej wysoki komfort użytkowania. Cholewki klapków zostały wykonane z tkaniny imitującej skórę, a podeszwa klapków, wykonana z tworzywa EVA, jest znakowana logotypem marki Kubota. Klapki są dostępne w szerokiej rozmiarówce 36-47.
Marka Kubota oferuje usługę personalizacji, a logotyp wybrana przez klienta grafika może zostać zamieszczona na wierzchniej części regulowanej cholewki.
Klapki wodoodporne dostępne są również w wersji pozbawionej logo marki Kubota i różnią się od standardowego modelu jedynie wyglądem podeszwy.
Marka Kubota wykonuje klapki personalizowane, wykorzystując dostępne metody znakowania: m.in. nadruk DTF (multikolor), zapewniający precyzję w odwzorowywaniu drobnych elementów projektu oraz nadruk z folii Flex, który doskonale sprawdza się w przypadku jednokolorowych nadruków i rozciąga razem z tkaniną.
Minimalna liczba zamówionych klapków wynosi 50 par, a czas realizacji nie więcej niż 14 dni roboczych.
Kubota realizuje usługę personalizacji już od 2019 roku, a klapki z dowolnym, wybieranym przez klientów nadrukiem, okazały się być idealnym gadżetem, wręczanym z różnych okazji zarówno najważniejszym klientom, jak i pracownikom firm.
W ostatnich latach personalizowane klapki trafiły do znanych i lubianych brandów, takich jak TikTok, Canon, Costa Coffee, MSI, LOT, KFC.
Więcej newsów z branży TUTAJ.