Logo

Marketing MIXTylko w OOH magazine

Jubileusze, inspiracje i katalog targowy PROMO SHOW

Nowy OOH magazine, to wywiady z top dyrektorami i jubileuszowe rozmowy z przedstawicielami branży reklamowej, a także kompendium branżowych nowości, eksperckich case study i felietonów. Dodatkowo bazę wiedzy uzupełnia katalog targowy PROMO SHOW.

Numer otwiera wywiad z firmą Headwear Professionals, która świętuje swoje 50-lecie działalności. Marcin i Michał Matwiejczyk mówią o początkach i rozwoju marki, relacjach z klientami, flagowych produktach i planach na przyszłość. Na nasze łamy zaprosiliśmy także przedstawicieli największych marek i firm, z którymi rozmawiamy o mijającym roku i rozwoju. Tym razem gościmy przedstawicieli AVON, Starbucks Polska, Jack Wolfskin Poland czy Coca-Cola HBC Polska. Nie zabrakło Jubileuszy naszych Wystawców – w wielu inspirujących rozmowach słuchamy o budowaniu biznesów w branży reklamowej, największych wyzwaniach i kamieniach milowych, z którymi przyszło się mierzyć naszym rozmówcom.

Kto szuka więcej inspiracji marketingowych koniecznie musi zajrzeć do katalogu targowego, no i oczywiście pojawić się na lutowych targach. Gdy oddajemy ten numer w Państwa ręce, jesteśmy bowiem na ostatniej prostej w przygotowaniach do kolejnej edycji PROMO SHOW. A będzie to, po raz kolejny, edycja wyjątkowa. Rok temu była to impreza na blisko 210 wystawców dla ponad 8000 zwiedzających z 47 krajów.

W tym momencie na PROMO SHOW swoją obecność potwierdziło już 270 wystawców. Wydarzenie skupia propozycje od dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych. Trwa bezpłatna rejestracja na targi – kto jeszcze się nie zarejestrował, może to zrobić na stronie targów.

Nowy numer i katalog targowy można pobrać TUTAJ.


Więcej newsów z branży TUTAJ.