Logo

Marketing MIX

Wavemaker dla marki La Roche-Posay w kampanii „For all Skin Life-Changers”

L’Oréal Polska wystartował z silną kampanią digitalowo-influencerską dla marki  La Roche-Posay, pod hasłem „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze”. Jest to pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce.

Uzupełnieniem działań digital będzie niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki, zaprojektowany przez Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych jako @augustynkaa. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Działania potrwają do końca lutego. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja McCann, za obszar influencerski agencje 2 koma7 i LoveBrands Group.

Polska kampania jest częścią globalnej inicjatywy „For all Skin Life-Changers”, skierowanej do osób z problemami skórnymi na całym świecie. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka La Roche-Posay oddaje w niej głos swoim konsumentom. Bohaterowie kampanii to osoby, które zmagają się (lub zmagały) z problemami skórnymi – opowiadają o tym, chcąc przełamać tabu i zachęcić innych do dzielenia się swoimi historiami, by poczuć się pewniej we własnej skórze. Odpowiedzią na ich problemy są produkty marki La Roche-Posay tzw. „skin life-changery”.

W Polsce szeregi inicjatywy Skin Life-Changers zasilili między innymi: Filip Szyc @filipszyc, Martyna Grzenkowicz @peachee.me, Olga Legosz @nomadmum81, Ola Lamczyk @olaxxys, Wiktoria Jasuwienas @jasuwienas.w. , czy Ania Augustynowicz @augustynkaa.  Każdy bohater tej kampanii to zupełnie inna historia. Przykładowo Olga Legosz, przedsiębiorczyni i aktywistka społeczna, opowiedziała historię swojej córki Tosi, zmagającej się z AZS (atopowym zapaleniem skóry). Pokazuje, że dzięki odpowiedniej pielęgnacji skóry można dosłownie „przywrócić dzieciństwo”, skradzione przez dyskomfort i nieustanne swędzenie skóry, polepszając tym samym jakość życia i pozwalając skupić się na tym, co w życiu dzieci najważniejsze – rozwoju i poznawaniu świata.

W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy. W gronie ekspertów, którzy dołączyli do grona Skin Life-Changerów są znani polscy specjaliści: prof. dr. hab. n. med. Barbara Zegarska – uznana specjalistka z zakresu dermatologii, wenerologii i alergologii z ponad 40-letnim doświadczeniem oraz dr n. med. Anna Jędrowiak, specjalistka dermatologii i certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine, która specjalizuje się w dermatoskopii, trichoskopii, leczeniu trądziku i zabiegach medycyny estetycznej.

Poza pacjentami i dermatologami, bohaterami kampanii (a więc tytułowymi Skin Life-Changerami) są również produkty La Roche-Posay, gamy: Lipikar (produkty dla skóry suchej, wrażliwej, swędzącej i skłonnej do atopii), Cicaplast (silnie regenerujący, multifunkcyjny balsam kojący do twarzy i ciała) oraz Effaclar  (skuteczne rozwiązanie dla skóry skłonnej do trądziku i z niedoskonałościami) – które pomagają pacjentom wygrywać walkę z problemami skórnym.

La Roche-Posay

Kampania „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze” potrwa do końca lutego. Obejmuje przede wszystkim digital, w tym kanały takie jak: Facebook, Instagram TikTok czy Youtube, jak również VOD TVN Player.

Uzupełnieniem działań digital będzie niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki. Projekt muralu został przygotowany przez jedną ze Skin Life-Changers, wspomnianą wcześniej Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych jako @augustynkaa. Mural przedstawia bohaterów kampanii, Skin Life-Changerów: Olę, Adę, Michała, Filipa, Martynę i Wiktorię. Jego celem jest budowanie poczucia społeczności (grupy ludzi), która dzieli się swoimi historiami z innymi, żeby ich zainspirować, wesprzeć, pokazać, że w walce z problemami skóry nie są sami – stąd autentyczne postaci bohaterów akcji na muralu, podpisane imieniem i hasło „dołącz do nas!”, jako zachęta by stać się częścią community Skin Life-Changerów.

Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja McCann, za obszar influencerski agencje 2koma7 i LoveBrands Group.

Więcej informacji można znaleźć tutaj.


Więcej newsów z branży TUTAJ.