Jednym z najbardziej widocznych elementów kampanii są dwa wyjątkowe murale, które stały się prawdziwymi punktami orientacyjnymi w przestrzeni miejskiej. Pierwszy z nich to mural motion, który dynamicznie nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje produkt. Drugi mural wykorzystuje technologię LED, co nadaje mu wyjątkowy efekt i przyciąga uwagę przechodniów. Mural LED wyposażony jest w innowacyjną gąbkę, przymocowaną do ściany jako dodatkowy element, podkreślający Instant Perfector Glow. Murale umiejscowione są w Warszawie przy Metrze Politechnika (ul. Jaworzyńska i ul. Waryńskiego).
Produkt Instant Perfector Glow zapewnia idealną bazę pod makijaż, ale także działa jako rozświetlacz, korektor i krem BB. – Zależało nam na wyrazistym podkreśleniu właściwości produktu z naciskiem na efekt końcowy jaki gwarantuje, czyli promienny wygląd, zgodnie z hasłem kampanii „Kliknij po efekt rozświetlenia”. Dokładnie taki był nasz cel, gdy planowaliśmy dotarcie do kobiet w wieku 18-44 lata – mówi Patrycja Jakubowska, senior brand managerka Maybelline New York (L’Oréal Polska).
W kampanii wykorzystana została również telewizja, digital oraz współpraca z influencerami. Media na potrzeby kampanii zaplanował Wavemaker. Działania reklamowe potrwają do połowy marca. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja JU, za social media 121 PR, a murale powstały we współpracy GoodLooking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemaker.
Maybelline New York nie pierwszy raz sięga po nowatorskie rozwiązania, jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce wykorzystała najnowsze trendy marketingu cyfrowego z wykorzystaniem CGI. Jesienią 2022 roku dokonała metamorfozy Pałacu Kultury i Nauki, który zyskał świetlisty glow za pomocą podkładu Super Stay 24H Skin Tint, nad rondem ONZ szybował sterowiec z tuszem do rzęs Lash Sensational Sky High, a na Tamce pomadki Super Stay Vinyl Ink w kształcie autobusów, pomalowały jezdnię na winylowe kolory.
Więcej newsów z branży TUTAJ.