Resibo to polska, ceniona i rozpoznawalna marka, która łączy naturę z nowoczesną technologią, tworząc kosmetyki o zaawansowanych formulacjach. W nowej kampanii zobaczymy 5 kosmetyków – nowość, Milky Reset 2w1 kremowy żel do oczyszczania i demakijażu oraz absolutnie sztandarowe, bestsellerowe produkty: Ready to Wear 365, Heyday, Rich Peach i Melt Away. Przy okazji nowej kampanii Resibo po raz kolejny komunikuje wartości bliskie marce, zgodnie z hasłem „You make beauty. We care”. W spotach usłyszymy hasła odnoszące się do życia na własnych zasadach, odkrywania kobiecej siły i czerpania radości ze zmian. W ten sposób Resibo akcentuje odwagę, która stanowi DNA marki, a jednocześnie jest to wyraz zrozumienia i wsparcia dla wszystkich, którzy chcą ją pielęgnować w sobie.
Marka postawiła głównie na działania digitalowe. Core kampanii stanowić będą spoty video emitowane w obrębie platform: YT, Meta, Player TVN. Wykorzystane zostaną również angażujące formaty, takie jak Rich Media. Kampanię wzbogacą ekspozycje DOOH w najbardziej prestiżowych lokalizacjach Warszawy i Poznania. Za produkcję nowej kampani Resibo odpowiada Warsaw Production, a reżyserką spotów jest Nastka Gonera. Wsparciem kreatywnym był dla Resibo Michał Kobierzewski z MadeBy Agency.
Więcej newsów z branży TUTAJ.