Organizatorzy Cannes Lions ogłosili pierwsze składy jury. Reprezentantami polskiej branży reklamowej będą Jerzy Holub Vice President Marketing and Communications w Mastercard oraz Sebastian Stępak CEO Central & Eastern Europe w MSL.
Jerzy Holub zasiądzie w gronie jurorów w kategorii Sustainable Development Goals. Holub jako Vice President Marketing and Communications w Mastercard, kieruje strategią marki w Polsce, Czechach i na Słowacji, a doświadczenie marketingowe zdobywał pracując dla wiodących marek technologicznych, telekomunikacyjnych i finansowych. Marki i produkty, którymi zarządzał, były wielokrotnie nagradzane przez branżę: (Cannes Lions, w tym Grand Prix i Titanium, Golden Effie, Webby, Merit, One Show, Golden Drum).
Z kolei Sebastian Stępak będzie oceniał zgłoszenia w kategorii PR. Stępak w MSL jest odpowiedzialny za kluczowe rynki w regionie Europy Wschodniej. W swojej karierze doradzał największym polskim i światowym markom: Google, Netflix, P&G, IBM, Unilever, Pernod Ricard, Danone, Canal+, Skype, Allegro, Scripps Networks International, TVN, LG, Samsung, Lenovo, Discovery, Viacom i wiele innych. Koncentruje się głównie na komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i zarządzaniu problemami, ale współtworzył także wiele kampanii marketingowych i reklamowych. W jury Cannes Lions zasiada już kolejny raz.
Jury festiwalu Cannes Lions reprezentuje talenty światowej branży z 54 rynków.
– Jesteśmy zachwyceni równowagą i szerokim zakresem wiedzy specjalistycznej oraz globalną reprezentacją naszego jury. Gremium przyznające nagrody reprezentuje wiodące talenty światowej branży z różnych dziedzin i z radością przyjmujemy wyjątkową perspektywę, którą wnoszą. Dziękujemy im za ich czas, poświęcenie i troskę w ustanawianiu globalnych kreatywnych standardów dla naszej branży – powiedział Simon Cook, dyrektor generalny Lions.
– To ekscytujące widzieć w tym roku reprezentację z czterech nowych rynków – Armenii, Ghany, Pakistanu i Panamy – a także największą w historii reprezentację z Bliskiego Wschodu i Afryki. Nasi Jurorzy odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu integralności Lions i dziękujemy im za wszystko, co wnoszą w realizację ważnego zadania, które stoi przed nami – dodał Marian Brannelly, globalny dyrektor ds. nagród Lions.
Cannes Lions to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach – od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.
Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej.
Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 17-21 czerwca 2024 r .
Więcej newsów z branży TUTAJ.