Logo

Marketing MIX

Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic. Twarzą marki Magdalena Boczarska.

Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.

Kampania reklamowa 2024 ma budować wizerunek farb Dulux Ambiance Ceramic jako produktów klasy premium (jest ceramiczna, plamoodporna), a jednocześnie inspirować  do tworzenia przytulnych i pięknych wnętrz. Farba marki Dulux cechuje się niezwykle bogatą kolorystyką, którą tworzą cztery palety barw: Neutral Colours (kolory ponadczasowe pasujące do każdego wnętrza), Future Designs (kolory przyszłości wprowadzające naturę do wnętrz), Elegant Classics (kolory klasyczne nadające luksusowy charakter) oraz Trendy Ideas (kolory współczesne pozwalające na stworzenie oryginalnych aranżacji).

Kolorem przewodnim tegorocznej kampanii i spotu reklamowego, jest barwa Harmony Blue oraz Blue Loft. Odzwierciedlają one harmonię i piękno zgodnie z hasłem – Stwórz dom jak ze snów z Dulux Ambiance Ceramic. Reklama oparta jest na motywie snu, który pozwala człowiekowi dowolnie kreować, w tym wypadku wnętrza własnego domu.

– W nowej kampanii marki Dulux zależy nam na zbudowaniu autentycznej relacji z konsumentem. Pokazaniu, jak wielką moc niesie ze sobą ceramiczna farba do wnętrz Dulux Ambiance Ceramic, dzięki której człowiek może stworzyć swój wymarzony dom. Z tą misją wychodzimy do naszych konsumentów – mówi  Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux.

Ambasadorką tegorocznej kampanii jest, podobnie jak i miało to miejsce w 2023 roku, popularna polska aktorka Magdalena Boczarska, znana m.in. z filmów takich Różyczka czy Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej. Artystka zaprezentuje na swoim Instagramie w formie postów i rolek wszystkie palety kolorów farby Dulux Ambiance Ceramic. Będzie również twarzą kampanii  outdoorowej
i billboardu sponsorskiego.

– Bardzo się cieszę, że pracujemy razem kolejny rok! Uwielbiam piękne kolory i piękne wnętrza, a nasza współpraca w bardzo przyjemny sposób łączy te dwie rzeczy. Będziemy więc nadal inspirować do zmiany przestrzeni poprzez wprowadzenie do niej koloru – mówi Magdalena Boczarska. – Nazwy kolorów w palecie Dulux Ambiance Ceramic odzwierciedlają atmosferę naszej współpracy na planie – czasem jest spokojnie i otulająco, czasem szalejemy i dosłownie skaczemy po kanapach, ogólnie panuje duża zgoda i harmonia. Mój tegoroczny faworyt z palety to Ethnic Red, może to z powodu zbliżającego się lata i tej energii 🙂 Ale kocham też Harmony Blue! – dodaje.

Koncept jest wspierany przez silną kampanię 360, która obejmuje m.in. obecność spotu w TV. Reklama jest wyświetlana od 6. maja, podobnie jak materiały promocyjne w mediach społecznościowych i na Youtube oraz VoD Kampania będzie wspierana przez działania reklamowe w kanale OOH.

Z ramienia AkzoNobel, producenta i właściciela Dulux, za kampanię Dulux Ambiance Ceramic odpowiedzialni są Natalia Kokora, Brand Managerka marki Dulux oraz Robert Gwara, Marketing Manager Consumer Paints & Profi.

Spot reklamowy przygotowała Agencja Oglivy, a jego adaptacji dokonała agencja Craft. Billboardy sponsorskie wyprodukował dom produkcyjny FOG Production.  Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiadają z kolei agencje OS3 oraz EssenceMediacom. Komunikację PR prowadzi agencja PANKOWALSKI Strategicznie. Zakupu mediów do kampanii dokonały: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.


Więcej newsów z  branży TUTAJ.