Wydarzenie to dostępne będzie zarówno stacjonarnie, jak i online poprzez darmowy stream, co umożliwi udział wszystkim zainteresowanym! Event oparty na społecznościowym modelu. Oznacza to, że uczestnicy nie płacą za treści, które otrzymują. Jedyny koszt dla uczestników na miejscu to opłata za catering. Dodatkowo żadna z firm zaangażowanych w to wydarzenie nie otrzymuje wynagrodzenia – wszyscy działamy wspólnie na rzecz rozwoju tej inicjatywy.
Projekt MadTechCommerce współtworzony jest przez renomowane marki, które od lat działają na rynku technologii i marketingu. Partnerami inicjatywy są m.in. Brand24, GetResponse, User.com, Traffic Trends, SentiOne, Virbe, Packhelp, NativeHash, Brandly360, Feed Octopus, CallPage, Dealavo.
MadTechCommerce to odpowiedź na potrzeby świata e-commerce, który dynamicznie się zmienia pod wpływem nowych rozwiązań technologicznych. To wyjątkowa okazja, aby zrozumieć, jak mogą one wspierać marketing, zwiększać efektywność działań i przyczyniać się do sukcesu w e-commerce.
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.