Na targach drupa prezentowane są: od dużych maszyn do druku etykiet, przez wielkoformatowe urządzenia do drukowania oznakowań, druku sublimacyjnego i bezpośrednio na tkaninach, po wielokrotnie nagradzane kompaktowe urządzenia do kolorowych wydruków wysokiej jakości na różnych materiałach i podłożach.
Prezes Epson, Yasanori Ogawa, osobiście zjawił się na targach drupa, aby pierwszego dnia wygłosić wykład pod tytułem „Up Close and Personal – Innovation in Digital Printing” (Personalizacja i innowacje w druku cyfrowym). Ogawa opowiadał o tym, jak Epson „wymyślił się na nowo”, odchodząc od starych urządzeń analogowych na rzecz bardziej zrównoważonej cyfrowej technologii druku atramentowego.
– Omówię potencjał technologii cyfrowej w druku komercyjnym i przemysłowym, a także jej zalety, takie jak zrównoważona produkcja, zmniejszenie generowania odpadów i zaspokajanie rosnącego zapotrzebowania na wartościowe, spersonalizowane produkty. Dążenie do jeszcze większej wydajności, kompaktowości i precyzji, które Epson stosuje od wielu lat, wykracza daleko poza obszar samej technologii. Oparte na tych cechach hasło „sho sho sei” oznacza filozofię opartą na eliminacji odpadów, zmniejszeniu wymiarów urządzeń i zwiększaniu dokładności. Wierzę, że takie podejście pozwala nam tworzyć jeszcze większą wartość społeczną – powiedział Yasanori Ogawa, prezes Epson.
Podczas tegorocznych targów Drupa Epson skupia się przede wszystkim na spełnianiu oczekiwań rosnącego zapotrzebowania na lokalną produkcję na żądanie. W miarę odchodzenia od rozwiązań druku analogowego na rzecz wysokiej jakości produktów dostosowanych do konkretnych potrzeb – kompaktowe i elastyczne drukarki do mikroprodukcji mają swój złoty czas.
– Klienci poszukują pięknie zaprojektowanych, niepowtarzalnych przedmiotów, które będą upiększać przestrzeń, w której żyją, a Epson chce pokazać ofertę rozwiązań, które im to umożliwią. Na naszym stoisku pokazujemy, jak nasze najnowsze technologie druku cyfrowego pomagają firmom w wytwarzaniu kolorowych i niepowtarzalnych produktów drukowanych o wysokiej jakości bezpośrednio w miejscu docelowym. Na targach drupa prezentujemy witrynę sklepową z przedmiotami pokazującymi potencjał naszej technologii druku w pobudzaniu kreatywności i przenoszeniu kolorowych marzeń na zróżnicowane podłoża i powierzchnie — od barwnych koszulek na zamówienie, przez zdjęcia, etui na telefony i podstawki, po piłki golfowe, deski surfingowe, leżaki, ręczniki, okleiny samochodowe oraz tapety i elementy wyposażenia domu – mówi Tomasz Kuciński z Epson Polska.
Oto niektóre z nowych produktów Epson pokazywanych w tym roku na targach drupa:
Więcej newsów z branży TUTAJ.