Logo

Event MIX

Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica na błoniach PGE Narodowego

Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.

Błonia PGE Narodowego staną się sercem piłkarskich emocji, tworząc biało-czerwone miasteczko. Kibice będą mogli obejrzeć mecze z Holandią, Austrią i Francją na specjalnie przygotowanym telebimie, zapewniającym najlepszy możliwy odbiór widowiska.

Dodatkowo w strefie marki będzie można zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca‑Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju – w tym o ambicji Świat bez Odpadów, zgodnie, z którą do 2030 roku chce zbierać i poddawać recyklingowi równowartość opakowań wypuszczanych na rynek oraz Net Zero, czyli dążenia do stania się firmą zeroemisyjną do 2040 roku.

Warszawska Strefa Kibica otwiera się na trzy godziny przed każdym meczem polskiej drużyny, a wstęp jest darmowy i nie wymaga generowania biletu. Jednocześnie na jej terenie będzie mogło przebywać maksymalnie 10 tysięcy kibiców. Najnowsze aktualizacje dotyczące Strefy Kibica w Warszawie dostępne są na stronie strefakibica.com.

Coca-Cola przygotowała też niespodziankę – możliwość pojawienia się na interaktywnej UEFA EURO 2024™ Believer Wall i wirtualnego dopingu swojej drużyny przed meczem. Co trzeba zrobić zrobić? Wystarczy rozwiązać quiz w aplikacji Coca-Cola, stworzyć kreatywnego mema pokazującego jakim jest się Ritual Beliver i tyle! Cztery tygodnie, cztery rundy! W każdej z nich marka wybierze najbardziej kreatywne memy, które zostaną nagrodzone możlwością „wirtualnego spotkania” – 21.06.2024 przed meczem Polski z Austrią, 09.07.2024 przed pierwszym półfinałwym oraz 10.07.2024 przed drugim półfinałem i 14.07.2024 przed meczem finałowym. Zwycięzcy będą wyświetlani na specjalnych ekranach w korytarzu stadionu, gdzie drużyny czekają na wejście na mecz. Szczegóły konkursu i wymagania sprzętowe uwzględnione zostały w regulaminie akcji.

Wirtualne wydarzenie będzie prowadzone przez agencję eventową En2End Limited w języku angielskim. Przy realizacji strefy marka współpracuje z agencją eventową GetWoW i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.


Więcej newsów z branży TUTAJ.