Logo

Event MIX

Stadion jako sawanna, czyli marketing Memoriału Kamili Skolimowskiej

Źródło: https://memorialkamili.pl/zdjecia-2022/

„Lekka Gadka”, głos Krystyny Czubównej i dużo humoru, to składowe kampanii zbliżającego się Memoriału Kamili Skolimowskiej, który rozpocznie się 2 tygodnie po igrzyskach olimpijskich.

Memoriał Kamili Skolimowskiej to jedno z najważniejszych wydarzeń w sportowym świecie. Jest organizowany od 2009 roku. Mityng przez 15 lat przeszedł dużą metamorfozę, a w tym roku zaskakuje pozytywnie kampanią promocyjną.

Film, który podbił w ostatnich dniach Internet, opowiada o zawodnikach sportowych, jak o zwierzętach na sawannie głosem Krystyny Czubówny. Na zdjęciach widzimy najpopularniejszych sportowców, m.in. Ewę Swobodę („Niektóre [gatunki] mkną na większe odległości, inne ze swobodą pokonują dystanse krótkie”) i Piotra Liska („Wielki podziw wzbudza tu ssak z podrodziny skoczów Mondos Duplantis Recordis oraz konkurujący z nim polski, energiczny, mały lis”).

Prócz filmów promocyjnych, fani mogą też zobaczyć krótkie, humorystyczne rolki z pytaniami do sportowców oraz wspomnienia z występów z ubiegłych lat. Na kanale „Lekka Gadka” na YouTube zawodnicy oraz eksperci omawiają sylwetki i występy poszczególnych sportowców. Wszystko ma niezwykle lekką formę. Do promocji wykorzystano najpopularniejsze media społecznościowe: Facebook, YouTube, Instagram, X, TikTok.

Co warte podkreślenia, równolegle z promocją, organizatorzy zbierają fundusze dla osób dotkniętych skutkami zakrzepicy, która była przyczyną śmierci Kamili Skolimowskiej (więcej: tutaj.)

25 sierpnia na Stadionie Śląskim kibice będą mogli zobaczyć ponad 50 medalistów Igrzysk Olimpijskich, Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy. Wydarzenie w latach 2014-2023 zgromadziło ponad 100 mln widzów w 50 krajach na całym świecie.

Memoriał Kamili Skolimowskiej
25 sierpnia 2024 r.
Stadion Śląski w Chorzowie


Więcej newsów z branży TUTAJ.