Logo

Marketing MIX

„Dodajemy odwagi!” – nowa kampania społeczna Onkofundacji Alivia

„Dodajemy odwagi!” – to hasło nowej kampanii Onkofundacji Alivia, która uruchomiła jedyną w Europie, kompleksową platformę online dla pacjentów onkologicznych. Celem akcji jest zwiększenie świadomości o dostępnych narzędziach i spersonalizowanym wsparciu dla osób zmagających się z chorobą nowotworową oraz ich bliskich.

Kampania Onkofundacji Alivia ma na celu dotarcie do jak największej liczby osób potrzebujących wsparcia w zmaganiach z rakiem, oferując im kompleksową pomoc w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Dzięki zaangażowaniu zespołów specjalistów z różnych dziedzin Alivia zapewnia pacjentom onkologicznym narzędzia i informacje, które mogą znacznie ułatwić ich codzienne mierzenie się z chorobą.

– Pragniemy, aby każdy, kto zmaga się z diagnozą nowotworu, wiedział, że nie jest sam i może liczyć na wsparcie w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Poprzez kampanię „Dodajemy odwagi!” chcemy pokazać, że nawet w najtrudniejszych momentach można znaleźć pomoc i odpowiedzi na nurtujące pytania – mówi Joanna Frątczak-Kazana z Onkofundacji Alivia.

Multikanałowa kampania stworzona wokół platformy oparta jest na trzech głównych filarach: kreacji, komunikacji oraz performance marketingu. Koncepcję i produkcję spotów reklamowych zrealizowała agencja Molecular Creative, dostarczając nowoczesne i angażujące materiały promocyjne. Za komunikację kampanii „Dodajemy odwagi!” odpowiada agencja Big Picture, opracowując strategię informacyjną oraz realizując kompleksowe działania PR. Performance marketing na platformach Meta Ads i Google Ads został powierzony agencji oLIVE media, która wdrożyła narzędzia umożliwiające szczegółową analitykę i zajmuje się stałą optymalizacją kampanii, wykorzystując techniki takie jak targetowanie behawioralne, co pozwala precyzyjnie dotrzeć do wybranej grupy docelowej
i zwiększyć jej zaangażowanie.

Do udziału w spotach zaproszono podopiecznych Alivia, którzy dzięki wsparciu fundacji zyskali odwagę w codziennych zmaganiach z chorobą nowotworową. Spoty są emitowane w największych portalach internetowych oraz na YouTube, a niedługo będzie można je obejrzeć również w telewizji.


Więcej newsów z branży TUTAJ.