– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze stale rosnącego zainteresowania naszych wrześniowych targów. Co roku towarzyszy nam liczne grono stałych wystawców naszych imprez targowych, a teraz widzimy spore zainteresowanie również nowych firm. To niewątpliwie również efekt powodzenia targów PROMO SHOW, które z sukcesem odbyły się na początku lutego – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.
Wśród nowych firm w gronie wystawców znalazły się m.in.:
Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamy i poligrafii reklamowej. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – EXPO XXI Warszawa, 18-19 września 2024 r.
Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań.
Przed okresem bożonarodzeniowym jak co roku wybrane zostaną najlepsze gadżety reklamowe w konkursie Super Gift – w każdej edycji wystawcy zgłaszają ponad 100 propozycji gadżetów reklamowych. Przed nami także kolejna edycja konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy. Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, EKO POS, PETS POS.
Targi w ubiegłym roku zgromadziły blisko 3700 zwiedzających i 220 wystawców. Przypominamy ostatnią edycję w filmowej odsłonie:
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.