Wyniki badania Mediapanel wykazały, że Facebooka odwiedziło ponad 24,5 mln użytkowników korzystających z tego medium w Polsce. Na drugim miejscu uplasował się Instagram z liczbą o 10 mln mniejszą (ok. 14,5 mln użytkowników). Tuż za nim TikTok (ponad 13,5 mln). Dane dotyczą korzystania zarówno ze strony internetowej, jak i aplikacji.
Co ciekawe, to numer 3, czyli TikTok, prowadzi, jeśli chodzi o czas korzystania z platformy – to niemal 19 godzin miesięcznie (!). Facebook zajął tu drugą pozycję z czasem prawie 15 godzin, a Instagram trzecią z dużą różnicą czasową. Na tym medium polscy użytkownicy spędzili ponad 5 godzin.
Należy dodać, że realny użytkownik (real users) oznacza osobę odwiedzającą daną stronę lub aplikację, nie zaś aktywnego użytkownika platform / serwisów czy też zarejestrowanego na nich konta.
Poniżej profile OOH magazine na najpopularniejszych portalach społecznościowych:
Więcej newsów z branży TUTAJ.