W związku ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego i akademickiego, marka kieruje swój przekaz głównie do pełnoletnich uczniów oraz studentów. Kampania obejmuje projekcję 30-sekundowego spotu na ekranach kin oraz komunikację na nośnikach offscreen w holach (videowall i ekrany plazmowe) we wszystkich kinach sieci Cinema City w kraju. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada należąca do Group One agencja mediowa Value Media. Działania w sieci Cinema City koordynuje New Age Media.
Salony iSpot są obecne przede wszystkim w dużych centrach i lokalizacjach handlowych w Polsce. Główny przekaz kampanii skoncentrowany jest na zastosowaniu produktów marki Apple w nauce i w różnego typu aktywnościach autoprezentacyjnych. W spocie podkreślone są trzy kluczowe cechy produktów Apple, tj.: zaawansowane zabezpieczenia, kompatybilność MacBooka z iPhonem oraz wytrzymałość baterii. Marka przygotowała również „zniżkę edukacyjną” – 11% dla uczniów i studentów, którzy ukończyli 18. rok życia oraz dla pracowników sektora edukacji. Kampania potrwa do końca sierpnia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.