Karolina jest ekspertką z ponad 25-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu i wdrażaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim, profesjonalnym mówcą trenerem motywacyjnym oraz Coachem z certyfikatem MLC oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Twórczyni programu treningowego #celomania dzięki któremu jej klienci osiągają cele, autorka wielu publikacji branżowych oraz dotyczących pracy z celami.
Obecnie odpowiada za departament Promocji w grupie kapitałowej AsstrA. W obszarze odpowiedzialności jej zespołu jest: komunikacja globalna marki, działania marketingowe i PR na każdym z rynków, e-commerce, projekty ESG. Odpowiada za wdrażanie strategii na następujących rynkach: Europe, Eastern Europe, Asia & North America. Poprzednio odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Dodatkowo jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS teraz Pluxee była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku. Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz Black, a także kampanii Levi’s – 501. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 26 885 obserwujących na LinkedIn). Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital) oraz wykładowczynią Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie (kompetencje przyszłości).
Od ponad 20 lat związana z branżą poligraficzną, z doświadczeniem w obsłudze klienta, zakupami oraz w marketingu i zarządzaniu komunikacją, zarówno w firmach z kapitałem polskim, jak i w międzynarodowej grupie kapitałowej. Wraz z wieloletnią obecnością w branży druku cyfrowego idzie rozległa znajomość branży, rynku i trendów.
Odpowiedzialna za marketing i komunikację w Sico Print Solutions, dostawcy i integratora rozwiązań poligraficznych dla reklamy i przemysłu. Sico PS współpracuje zarówno z dużymi, światowymi markami, jak i tymi, które dopiero wchodzą na rynek. Dostawca technologii, wiedzy i propagator wdrażania innowacji w wielkoformatowym druku cyfrowym. Posiada doświadczony, zgrany team o szerokich i zróżnicowanych kompetencjach eksperckich. Dzięki temu, prócz optymalnie dobranych urządzeń i mediów, oferuje najwyższej jakości serwis, doradztwo i szkolenia.
Doświadczona menedżerka specjalizująca się w zarządzaniu polityką handlową i opracowywaniu propozycji biznesowych, które realizują cele firmy. Negocjator krajowy i międzynarodowy. Lider zmiany, lider zespołu z umiejętnościami komunikacji i zarządzania interesariuszami.
W marketingu wspiera wdrażanie narzędzi pozwalających na coraz szybszy i bardziej skuteczny kontakt z klientami. W zarządzaniu zespołem najbardziej inspiruje ją możliwość dawania ludziom perspektyw rozwoju i wykorzystania ich indywidualnych talentów.
Prywatnie szczęśliwa mama, pasjonatka florystyki, podróży, miłośniczka kryminałów.
Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 13-letnią praktyką w branży. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno po stronie agencji (Me & My Friends) realizując działania dla takich marek jak: Lubella, Kubuś, Tymbark, Desperados Red (Grupa Żywiec) czy Ronson Development, jak i pracując po stronie klienta w AmRest jako Communication Manager w Pizza Hut.
Od 2016 r. związany z DEICHMANN, gdzie brał udział w realizacji wszystkich kampanii wizerunkowych dedykowanych polskiemu rynkowi, współpracując z Margaret, Julią Wieniawą, Sylwią Grzeszczak czy Klaudią Halejcio.
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Od 20 lat obsługuje imprezy. Od małego przyjęcia po kilkutysięczne wydarzenia. Jej kreacje eventowe intrygują i inspirują kolejne pokolenia. Dla niej nie ma rzeczy niemożliwych.
Dyplomowany archeolog. Z zamiłowania stylistka i niepoprawna optymistka. Dzień zaczyna czarną mocna kawą. Praca jest jej hobby, a że jestem wyjątkowo relacyjna i komunikatywna, wybrany zawód okazał się wyjątkowo trafnym.
W pracy kieruje się mottem, które brzmi: Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, zawsze natomiast istnieje pomysł lepszy.
Krystian Król od ponad 13 lat wspiera firmy w osiąganiu celów biznesowych poprzez skuteczne działania marketingowe. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marek, zarówno na rynkach B2B, jak i B2C. Jego doświadczenie obejmuje wprowadzenie wielu produktów na rynki polskie i zagraniczne, szczególnie w branży FMCG oraz Retail.
Jest ekspertem w realizowaniu celów biznesowych za pomocą wydarzeń. Znany przez ochroniarzy monitoringu z wielogodzinnej obserwacji zachowań konsumentów w sklepach, z pasją oddaje się analizie behawioralnej, co pozwala mu precyzyjnie przewidywać i wpływać na decyzje zakupowe klientów.
Krystian łączy swoją wiedzę marketingową z umiejętnościami graficznymi, tworząc spójne i skuteczne projekty.
Od kilku lat działa pod marką Krystian Król Brand & Event Expert, a ponadto jest właścicielem kilku marek, które z sukcesem działają na rynku eventowym. Jego wszechstronność i podejście do marketingu sprawiają, że jest cenionym partnerem w biznesie.
Strefę POS STARS będzie można odwiedzić podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa i osobiście zobaczyć zgłoszone do konkursu realizacje.
Trwa bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.