Olimp Collagen to linia suplementów diety, która została stworzona z myślą o wsparciu zdrowego stylu życia konsumentów. Zawiera wysokiej jakości kolagen rybi, pomagający zachować piękny wygląd skóry oraz włosów. Zarówno marka, jak i aktorka zdecydowały się na współpracę ze względu na spójne wartości.
– Jako osoba, która bardzo dba o swoją skórę i zdrowie, zawsze szukam produktów najwyższej jakości. Olimp Collagen stał się nieodłącznym elementem mojej codziennej pielęgnacji, ponieważ naprawdę widzę jego pozytywny wpływ na moją skórę. Cieszę się, że mogę współpracować z marką, która podziela moje wartości i oferuje produkty, którym mogę w pełni zaufać – mówi Małgorzata Socha.
– Małgosia Socha to ikona piękna i stylu, która doskonale reprezentuje wartości naszej marki. Jej naturalne podejście do zdrowia i urody sprawia, że jest idealną ambasadorką linii Olimp Collagen. W dodatku Agencja doskonale zrozumiała to, w jaki sposób chcemy przedstawiać nasz kolagen do picia i zaproponowała komunikację, która w naturalny sposób łączy światy marki oraz Małgosi – komentuje Monika Szafrańska, Dyrektor Marketingu Olimp Labs.
Kampania promująca Olimp Collagen obejmuje komunikację w TV, wsparcie w miejscach sprzedaży, Internet i media społecznościowe. Realizacją kampanii 360 zajmuje się Friends&Brands oraz sayHi.agency. Friends&Brands odpowiada za nawiązanie i koordynację długofalowej współpracy z Małgorzatą Sochą, sayHi.agency z kolei zajmuje się koncepcją kreatywną kampanii, kreacją oraz produkcją spotów telewizyjnych i digital.
– Podstawą efektywnej współpracy ambasadorskiej i influencerskiej jest nie tylko perfekcyjne dopasowanie marki oraz Twórcy. Nasza kampania opiera się na maksymalnej synergii różnych kanałów (zarówno digital, jak i offline) i maksymalizacji korzyści wynikających z łączących markę oraz Ambasadorkę wartości. Te wartości zostały przekute na atrakcyjną i zrozumiałą dla odbiorców koncepcję kreatywną – komentuje Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands.
Kampania telewizyjna Olimp Collagen wystartowała 2 września, a współpraca z ambasadorką potrwa minimum rok.
Więcej newsów z branży TUTAJ.