–
Przygoda z balonami KBT rozpoczęła się w latach 80. XX wieku, kiedy w Polsce było zaledwie kilka balonów. Można śmiało powiedzieć, że przyczyniliśmy się do rozwoju sportu balonowego w naszym kraju. Braliśmy udział w licznych festiwalach i eventach, organizując wiele z nich, co jest naszą pasją do dziś.
W 2004 roku wygraliśmy konkurs Unii Europejskiej na najlepszą imprezę wprowadzającą nowych członków do UE. W Małopolsce rozpoznawalność marki regionu wzrosła dzięki reklamie na balonie, przy spektakularnych akcjach marketingowych, takich jak Katar 2022 oraz Florencja 2023. Balon rozgłośni RMF jest rozpoznawalny na wielu ogólnopolskich i światowych imprezach, a RMF wspomaga te działania reklamą w radio.
Podczas Igrzysk Europejskich nasz balon z logo igrzysk pojawił się nad krakowskim niebem, a następnie we wszystkich stacjach telewizyjnych, relacjonujących to wydarzenie. BMW Dobrzański wybrało balon jako miejsce swojej reklamy, dostrzegając potencjał w nietuzinkowej oraz wyróżniającej się na tle innych wielkoformatowych reklam. KBT zorganizowało również event balonowo-lotniczy w Tauron Arenie Kraków, przybliżając młodym możliwości, jakie niesie ze sobą rozwój lotnictwa w kraju. To tylko część z naszych kluczowych realizacji.
Naszym największym wyzwaniem było zorganizowanie Światowego Festiwalu Balonów w Iranie w roku 2010. W kraju tym po raz pierwszy w historii zawitały balony – jako nośnik reklamy oraz sport lotniczy.
Balony są duże, kolorowe i widoczne z daleka, co sprawia, że łatwo przyciągają wzrok. Ich ruch w powietrzu dodatkowo zwiększa zainteresowanie. Reklama na balonach wyróżnia firmę na tle konkurencji dzięki innowacyjności i unikalności, co pozostaje w pamięci konsumentów na dłużej.
Firmy mogą umieścić swoje logo, hasła reklamowe i grafiki na powierzchni balonu, co zapewnia widoczność na całej trasie lotu. Balony mogą być używane podczas eventów firmowych, targów i festiwali, organizując loty widokowe dla klientów lub partnerów biznesowych. Sponsorowanie zawodów balonowych i festiwali daje dodatkową ekspozycję w mediach. Akcje promocyjne i konkursy związane z lotami balonem angażują klientów i budują lojalność. Balony na ogrzane powietrze to efektywny i widowiskowy sposób na promocję, który oferuje szerokie możliwości dotarcia do odbiorców i wyróżnienia marki.
Kraków Balloon Team realizuje wiele imprez i eventów, w tym festiwale i fiesty balonowe, loty i prezentacje reklamowe, obsługę konferencji firmowych, realizacje zadań specjalnych, promocje marek poprzez reklamę na balonach, obsługę eventów regionów, miast, gmin czy też powiatów. Jeśli masz inny pomysł na balony – nasz zespół z przyjemnością podejmie się nowych wyzwań.
Kraków Balloon Team to nie tylko firma, ale przede wszystkim ludzie z pasją. Nasz zespół składa się z doświadczonych pilotów i entuzjastów baloniarstwa, którzy z zaangażowaniem zrealizują każdy projekt.
Planujemy dalszy rozwój naszej firmy, rozszerzając działalność na międzynarodowe festiwale balonowe i organizując nowe eventy promocyjne. Chcemy także zwiększyć naszą flotę balonów, wprowadzając nowe, innowacyjne projekty reklamowe. Na jubileusz 30-lecia zamierzamy być liderem w branży baloniarskiej, znanym z kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych.
Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.