Logo

Marketing MIX

Zbliża się XXIV Kongres Public Relations

Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.

Eksperci jak co roku spotkają się w Rzeszowie, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Podczas Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji oraz wziąć udział w panelach dyskusyjnych, które pozwolą lepiej zrozumieć, jak nowe technologie zmieniają oblicze komunikacji. W ramach wydarzenia odbędzie się także równolegle konferencja naukowa: „Cyfrowe Horyzonty: Sztuczna inteligencja i digitalizacja w służbie public relations i marketingu”.

– Choć sztuczna inteligencja wkracza coraz śmielej w świat komunikacji, to nadal jest to domena przede wszystkim człowieka. Wciąż to my, ludzie, stoimy za markami, kreujemy strategie i nadajemy sens komunikacji. AI może nam pomóc w optymalizacji działań, ale to my decydujemy o tym, jakie wartości chcemy przekazywać i jak chcemy być postrzegani – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej Provident Polska S.A. – Pamiętajmy, że niezależnie od tego, jak bardzo zaawansowane będą narzędzia, które mamy do dyspozycji, fundamentem skutecznej komunikacji zawsze będą dobre treści, zrozumienie odbiorcy i umiejętność budowania relacji.

kongres

Nie samym AI żyje public relations

Kongres nie ogranicza się wyłącznie do tematów związanych ze sztuczną inteligencją, ale dotyka również innych najbardziej aktualnych kwestii, takich jak kryzysy wizerunkowe, współpraca z influencerami czy budowanie wiarygodnych marek osobistych.

– Obserwując ewolucję naszej branży przez ostatnie lata, widzimy, jak wiele się zmieniło. Z jednej strony mamy coraz bardziej wyrafinowane narzędzia i technologie, które pozwalają przyspieszyć i automatyzować pracę. Z drugiej podstawowym wyzwaniem nadal jest tworzenie transparentnej i wiarygodnej komunikacji – mówi Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. – Właśnie dlatego umiejętności budowania relacji, zarządzania kryzysami i tworzenia autentycznego wizerunku wciąż pozostają kluczowe. W przyszłości będziemy potrzebować specjalistów PR, którzy nie tylko znają się na najnowszych technologiach, ale również potrafią łączyć je z głębokim zrozumieniem ludzkich potrzeb i emocji. Tylko takie połączenie pozwoli nam tworzyć komunikację, która naprawdę działa.

Więcej informacji znajduje się na stronie Kongresu.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.