Eksperci jak co roku spotkają się w Rzeszowie, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Podczas Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji oraz wziąć udział w panelach dyskusyjnych, które pozwolą lepiej zrozumieć, jak nowe technologie zmieniają oblicze komunikacji. W ramach wydarzenia odbędzie się także równolegle konferencja naukowa: „Cyfrowe Horyzonty: Sztuczna inteligencja i digitalizacja w służbie public relations i marketingu”.
– Choć sztuczna inteligencja wkracza coraz śmielej w świat komunikacji, to nadal jest to domena przede wszystkim człowieka. Wciąż to my, ludzie, stoimy za markami, kreujemy strategie i nadajemy sens komunikacji. AI może nam pomóc w optymalizacji działań, ale to my decydujemy o tym, jakie wartości chcemy przekazywać i jak chcemy być postrzegani – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej Provident Polska S.A. – Pamiętajmy, że niezależnie od tego, jak bardzo zaawansowane będą narzędzia, które mamy do dyspozycji, fundamentem skutecznej komunikacji zawsze będą dobre treści, zrozumienie odbiorcy i umiejętność budowania relacji.
Kongres nie ogranicza się wyłącznie do tematów związanych ze sztuczną inteligencją, ale dotyka również innych najbardziej aktualnych kwestii, takich jak kryzysy wizerunkowe, współpraca z influencerami czy budowanie wiarygodnych marek osobistych.
– Obserwując ewolucję naszej branży przez ostatnie lata, widzimy, jak wiele się zmieniło. Z jednej strony mamy coraz bardziej wyrafinowane narzędzia i technologie, które pozwalają przyspieszyć i automatyzować pracę. Z drugiej podstawowym wyzwaniem nadal jest tworzenie transparentnej i wiarygodnej komunikacji – mówi Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. – Właśnie dlatego umiejętności budowania relacji, zarządzania kryzysami i tworzenia autentycznego wizerunku wciąż pozostają kluczowe. W przyszłości będziemy potrzebować specjalistów PR, którzy nie tylko znają się na najnowszych technologiach, ale również potrafią łączyć je z głębokim zrozumieniem ludzkich potrzeb i emocji. Tylko takie połączenie pozwoli nam tworzyć komunikację, która naprawdę działa.
Więcej informacji znajduje się na stronie Kongresu.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.