Logo

Trade marketing

Peek & Cloppenburg: Fashion Night z klubowiczami Insider, celebrytami i influencerami

Od lewej: Jessica Liss, Head of Brand Marketing P&C, Katarzyna Dyłło, TwójStyl, Tewe Mass, Marketing Director P&C.

Multibrandowy sprzedawca Peek & Cloppenburg ponownie zaskakuje inicjatywą wykraczającą poza ramy, zabierając członków klubu INSIDER w podróż do ekskluzywnego świata stworzonego specjalnie dla nich na jeden wieczór.

Pierwszy raz w Peek&Cloppenburg odbyło się tak angażujące wydarzenie w sklepie w Westfield Mokotów. Podczas premierowej edycji warszawskiego Fashion Night 19 września, łącznie w wydarzeniu wzięło udział blisko 600 gości, w tym przedstawiciele mediów, gwiazdy oraz influencerzy. Co więcej, w roli gościa specjalnego, prosto z Fashion Weeku w Mediolanie, wystąpiła Asia Typek, ceniona na scenie międzynarodowej fotografka, która stworzyła piękne zdjęcia pamiątkowe powstałych outfitów.

– Naszym celem w INSIDER Club jest budowanie autentycznych relacji i stawanie się integralną częścią codziennego życia naszych klientów, poczynając od ich garderoby. Jako modowi eksperci pragniemy dzielić się naszą wiedzą i tworzyć wartościowe interakcje związane z modą wspólnie z naszymi klubowiczami. Pozytywny odbiór, z jakim spotkaliśmy się tego wieczoru, utwierdził nas w przekonaniu o słuszności naszego podejścia. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wydarzenia w Polsce, które jeszcze bardziej wzbogacą korzyści dla członków INSIDER – mówi Piotr Rynecki, Regional Sales Manager Peek&Cloppenburg.

Peek & Cloppenburg
Karolina Malinowska i Olivier Janiak

Stylizacje z produktów dostępnych w ofercie marki prezentowali na sobie prowadzący, ulubieńcy tysięcy, których wyróżnia stonowana elegancja – Olivier Janiak i Karolina Malinowska, aktorka i ikona stylu – Ada Fijał, a także zaproszeni influencerzy: Kasia Szymkow (Jestem Kasia), Julia Dyzio, Maks Behr, Żaneta Ochmańska (JeanetteLife) i Natalia Szukała. Spośród oferty szczególnym zainteresowaniem cieszyły się produkty brandów, takich: BOSS, Hugo, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren oraz P&C-Exklusiv-brands, które mogły zostać odkryte: Jake*s czy chociażby Review.

Peek & Cloppenburg

Zaproszeni goście, w tym osoby należące do srebrnego i złotego poziomu Insider Club, mieli dostęp do licznych atrakcji, stworzonych w specjalnie na tę okazję przebudowanym i zamkniętym sklepie. Oprócz muzyki na żywo, DJ set’a oraz tzw. „ramienia szczęścia”, zgodnie z misją edukacyjną marki, goście mogli skorzystać z usługi doboru kolorów, dzięki której poznali odpowiednią paletę barw dla swojej cery i koloru włosów, a także uzyskać porady stylistyczne od prawdziwej królowej zakupów – Ady Fijał, w dedykowanej strefie.

Ten wyjątkowy wieczór był pełen muzyki, energicznych rozmów, zakupowego szaleństwa, ale także setek zdjęć zrobionych w instaspotach Fashion Night, świętujących członkostwo w Insider Club, które daje dostęp do wyselekcjonowanych promocji, możliwość zarezerwowania godzinnych prywatnych zakupów z ekspertem Peek&Cloppenburg, urodzinowe prezenty oraz wiele innych korzyści, o których więcej informacji znajduje się na stronie firmy.


Więcej newsów z branży TUTAJ.