Jak co roku, oprócz głosowania JURY, na POS-y zgłoszone do konkursu mogły głosować także osoby odwiedzające targi Festiwal Marketingu.
Uczestnicy konkursu zaprezentowali szeroką gamę rozwiązań, od prostych i eleganckich materiałów wspierających sprzedaż po zaawansowane technologicznie interaktywne POS-y i na taki właśnie w tym roku zagłosowała publiczność.
NAZWA DISPLAY’A: Ekspozycja spektakularna, multimedialna Marvel
KLIENT: Coca-Cola HBC Polska Sp z o.o.
WYMIARY DISPLAY’a: 2000x800x2400 mm
MATERIAŁ WYKONANIA: Konstrukcja stalowa z elementami płyty meblowej, dodatkowo elementy pcv, elementy z plexi, podświetlenia led. Multimedia: ekrany Led, ekrany LCD, listwy LCD.
FUNKCJONALNOŚĆ: ekspozycja produktowo – wizerunkowa.
CECHY SZCZEGÓLNE: Innowacyjne rozwiązania multimedialne.
INFORMACJE NA TEMAT KAMPANII: Kampania Marvell współpraca Coca-Cola z Disney.
POS wręcz nafaszerowany był ekranami, które przyciągały uwagę, dodatkowo po obu stronach posiadał dwa duże ekrany, które zachęcały do wzięcia udziału w quizie na temat bohaterów MARVEL, odpowiadając poprawnie na pytania, można było zdobyć tapetę na telefon lub komputer.
W głosowaniu wzięło udział ponad 350 zwiedzających.
Organizatorem Konkursu POS STARS jest OOH magazine. Konkurs odbywa się w ramach Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu.
Więcej na temat konkursu można przeczytać TUTAJ.