Logo

Marketing MIXFestiwal MarketinguPOS Stars

NAGRODA PUBLICZNOŚCI w konkursie POS STARS 2024

Podczas konkursu POS STARS na swoje typy możne głosować także publiczność, czyli osoby z branży, które odwiedzają targi.

Jak co roku, oprócz głosowania JURY, na POS-y zgłoszone do konkursu mogły głosować także osoby odwiedzające targi Festiwal Marketingu.

Uczestnicy konkursu zaprezentowali szeroką gamę rozwiązań, od prostych i eleganckich materiałów wspierających sprzedaż po zaawansowane technologicznie interaktywne POS-y i na taki właśnie w tym roku zagłosowała publiczność.

POS STARS 2024 nagroda publiczności

NAZWA DISPLAY’A: Ekspozycja spektakularna, multimedialna Marvel

KLIENT: Coca-Cola HBC Polska Sp z o.o.

WYMIARY DISPLAY’a: 2000x800x2400 mm

MATERIAŁ WYKONANIA: Konstrukcja stalowa z elementami płyty meblowej, dodatkowo elementy pcv, elementy z plexi, podświetlenia led. Multimedia: ekrany Led, ekrany LCD, listwy LCD.

FUNKCJONALNOŚĆ: ekspozycja produktowo – wizerunkowa.

CECHY SZCZEGÓLNE: Innowacyjne rozwiązania multimedialne.

INFORMACJE NA TEMAT KAMPANII: Kampania Marvell współpraca Coca-Cola z Disney.

POS STARS

POS wręcz nafaszerowany był ekranami, które przyciągały uwagę, dodatkowo po obu stronach posiadał dwa duże ekrany, które zachęcały do wzięcia udziału w quizie na temat bohaterów MARVEL, odpowiadając poprawnie na pytania, można było zdobyć tapetę na telefon lub komputer.


W głosowaniu wzięło udział ponad 350 zwiedzających.

POS STARS

Organizatorem Konkursu POS STARS jest OOH magazine. Konkurs odbywa się w ramach Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu.


Więcej na temat konkursu można przeczytać TUTAJ.