Logo

Marketing MIXTylko w OOH magazine

Rewolucyjne nośniki reklamowe od OOH.pl

Firma OOH.pl wprowadziła na rynek nową generację nośników reklamowych, które zrewolucjonizują sposób prezentacji treści w galeriach handlowych. Nowe rozwiązanie łączy ekologiczny druk na tekstyliach z podświetleniem LED, oferując innowacyjne podejście do reklamy w przestrzeniach handlowych.

Nowe nośniki Streetboard są drukowane na tekstyliach, które dzięki zaawansowanemu podświetleniu LED gwarantują wyjątkową widoczność i atrakcyjność reklam. Tekstylne powierzchnie nie tylko przyciągają uwagę swoją estetyką, ale również zapewniają doskonałą jakość, przy jednoczesnym minimalnym wpływie na środowisko dzięki możliwości wielokrotnego użycia i recyklingu materiałów.

– Nasze rozwiązanie łączy funkcjonalność z jakością ekspozycji. Dzięki zastosowaniu tekstyliów i LED-ów, nośniki reklamowe Streetboard zapewniają nie tylko doskonałą widoczność treści, ale także estetyczny wygląd, który wpisuje się w nowoczesne wnętrza galerii handlowych – mówi Sylwia Krysik-Myśliwiec, COO w OOH.pl i dodaje: – To innowacyjne podejście do reklamy w przestrzeniach handlowych umożliwia markom skuteczne przyciąganie uwagi klientów w sposób przyjazny dla środowiska.

Charakterystyczne dla nowego nośnika jest jego produkcja – druk na tkaninie zapewnia niesamowitą jakość i trwałość, co pozwala na kreatywne prezentowanie treści reklamowych. Dodatkowo, system LED uwydatnia paletę kolorów, co do złudzenia przypomina ekrany cyfrowe.

Instalacje nośników zostały przeprowadzone w 11 galeriach handlowych w 9 miastach, należących do G8, ale również mniejszych. Aktualna sieć to ponad 140 nośników, ale spółka planuje już kolejne lokalizacje, które pozwolą na realizację zasięgowych kampanii ogólnopolskich.

www.ooh.pl


Artykuł sponsorowany


Więcej newsów z branży TUTAJ.