Logo

Marketing MIX

CUPRA przedstawia nową globalną kampanię modelu Tavascan z udziałem Willow Smith

Kampania „One of them, one of us” została zrealizowana w surrealistycznych miejscach, które podkreślają unikalne otoczenie buntowników – jednostek odważnych, gotowych wyróżniać się z tłumu, podobnie jak CUPRA Tavascan.

Ścieżka dźwiękowa spotu została stworzona przez Willow Smith. Łączy klasyczny utwór zespołu Tears for Fears „Everybody Wants to Rule the World”, podkreślając buntowniczy charakter kampanii i pragnienie przełamywania schematów. Kulminacją spotu jest imponująca scena, w której CUPRA Tavascan zawisa pionowo z dźwigu, stanowiąc ikoniczny symbol ambicji marki, by zerwać z tradycją i odkrywać nowe horyzonty.

W ten sposób kampania odkrywa istotę modelu Tavascan, który uosabia dwa kluczowe filary marki CUPRA. Z jednej strony, samochód ten redefiniuje pojęcie osiągów w pełni elektrycznym pojeździe, dostarczając dynamicznych wrażeń z jazdy, które harmonijnie łączą moc z elektryfikacją. Z drugiej, wyróżnia się odważnym i niekonwencjonalnym designem, który przyciąga uwagę i nie pozostawia nikogo obojętnym.

– CUPRA Tavascan to spełnienie naszych marzeń, pierwszy bohater nowej ery. To samochód, który nie tylko uosabia buntowniczego ducha marki, ale także samodzielnie kształtuje zmiany. Kampania skierowana jest do tych, którzy mają odwagę na nowo definiować przyszłość, uciekając od konwencji, i do tych, którzy są gotowi stać się częścią CUPRA Tribe. Udział Willow Smith, wszechstronnie utalentowanej artystki, której autentyczność idealnie odzwierciedla ducha niezależności, wzmacnia związek między modelem Tavascan, a tymi, którzy marzą o przekraczaniu granic i wyjściu poza schematy – mówi Ignasi Prieto, dyrektor ds. marki CUPRA.


Więcej newsów z branży TUTAJ.