Akcja, która rozpoczyna się 1 października i potrwa do końca miesiąca, ma na celu zebranie środków na wsparcie kobiet przechodzących przez raka, w tym finansowania kosztów związanych z leczeniem, rehabilitacją i poprawą jakości życia pacjentek onkologicznych. Zebrane fundusze będą przeznaczone m.in. na wsparcie w takich obszarach jak rekonstrukcja piersi, opieka psychologiczna, leczenie farmakologiczne oraz peruki dla kobiet, które w wyniku terapii straciły włosy.
Hasło kampanii oraz key visual nawiązują do głośnej akcji Fundacji Rak’n’Roll z 2012 roku, w której karton z tym samym, odważnym hasłem trzymały założycielka fundacji Magda Prokopowicz oraz Joanna Sałyga. Nowa odsłona kampanii przedstawia Gosię Sajan, jedną z podopiecznych fundacji. Zdjęcie wykonała Kaja Sosnowska. Pretekstem do sięgnięcia po tę komunikację są urodziny Rak’n’Rolla, który już od piętnastu lat pomaga przechodzić przez raka. W tym czasie potrzebną pomoc uzyskało już kilkanaście tysięcy osób.
Więcej informacji na temat kampanii oraz możliwość wsparcia finansowego dostępne są na stronie Siepomaga. Każdy, kto chce dołączyć do tej ważnej inicjatywy, może przekazać darowiznę i pomóc kobietom wyjść z raka, otrząsnąć się z niego i odważnie iść dalej.
Wywiad z Jackiem Maciejewskim na łamach OOH magazine można przeczytać TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.