Logo

Trade marketing

„Wszystko czego dziś chcę” – startuje nowa platforma komunikacyjna Intermarché

3 października b.r. ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii w pełni odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów.

W ramach kampanii Intermarché zaprezentowało odświeżoną wersję kultowej piosenki wykonywanej przez Izabelę Trojanowską. Nowoczesna aranżacja utworu, wzbogacona dynamicznymi kreacjami graficznymi, podkreśla charakter marki i jej zalety. Dzięki temu Intermarché konsekwentnie buduje wizerunek supermarketu, który łączy dyskontowe ceny z szerokim wyborem produktów.

Klienci sieci mogą zawsze liczyć na świeże artykuły, w tym unikalną ofertę sklepów z własnymi wędzarniami oraz atrakcyjny program lojalnościowy, który cieszy się dużą popularnością od wielu lat. Intermarché stawia także na najwyższe standardy obsługi klienta, zapewniając wygodne i przyjemne zakupy, podczas których każdy znajdzie to, czego potrzebuje.

Kampania jest wspierana spotem wideo, który zachęca do zakupów, ukazując codzienne korzyści płynące z oferty sklepów.

– Po ponad pięciu latach postanowiliśmy odświeżyć nasz wizerunek i wprowadzić nową koncepcję kreatywną. Chcemy nie tylko uwypuklić pozytywne emocje związane z zakupami w Intermarché, ale także przypomnieć naszym klientom o kluczowych atutach naszej oferty. Kampania oparta na przeboju Izabeli Trojanowskiej doskonale oddaje nasze wartości, podkreślając to, co klienci cenią w naszych sklepach: świeżość, jakość i niskie ceny. Jesteśmy przekonani, że spot z uwielbianym przez Polaków, ponadczasowym przebojem przyciągnie uwagę oraz umocni naszą relację z klientami – mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.

Kampania „Wszystko czego dziś chcę” prowadzona jest na szeroką skalę i obejmuje działania w mediach tradycyjnych oraz online. Reklamy emitowane są w wybranych stacjach TV, radiu oraz na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok. Dodatkowo kampania widoczna jest na nośnikach display w internecie, billboardach oraz w gazetkach promocyjnych. Działania promocyjne obejmują również komunikację w sklepach Intermarché.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała Agencja 2012, produkcję zrealizowało studio Warsaw Production, a zakupem mediów zajęło się EssenceMediacom.

Nowa kampania to kolejny krok Intermarché w budowaniu silnych relacji z klientami, oferując to, czego naprawdę oczekują – jakość, świeżość i niskie ceny.


Więcej newsów z branży TUTAJ.