Kampania, która jest spektakularnym widowiskiem przenosi do ekskluzywnego klubu, będącego odzwierciedleniem esencji marki Swarovski, pełnego blasku i luksusowych detali. Zanurzeni w charakterystycznych kolorach i symbolach marki, widzowie wchodzą do świata pełnego radości, ekstrawagancji oraz wyjątkowej elegancji, gdzie sezon świąteczny nabiera nowego wymiaru.
Ariana Grande, będąc twarzą tegorocznej kampanii, pojawia się w otoczeniu efektownie ubranych gości i tancerzy, którzy wystylizowani są biżuterią Swarovski oraz elementami couture, tworząc atmosferę rodem z najbardziej ikonicznych przyjęć na przestrzeni dekad. Każdy uczestnik imprezy wyraża swoją indywidualność i celebruje wolność wyrażania siebie, symbolizując inkluzywność, która jest podstawą filozofii marki Swarovski.
Giovanna Engelbert skomentowała: – Miałam zaszczyt nie tylko stworzyć najbardziej bajeczną imprezę w historii, ale także zrobić to z niesamowitą Arianą Grande. Urzeczywistnienie mojej wizji było absolutną przyjemnością. Obserwowanie jak Ariana w pełni angażuje się w radosny, współczesny glamour marki Swarovski było zarówno wyróżnieniem, jak i czystą radością. To było długo skrywane marzenie, które w końcu stało się faktem w najbardziej ekstrawagancki i żywy sposób, przepełniony kreatywną energią, popkulturą i wspólnym pragnieniem świętowania i szerzenia szczęścia w okresie świątecznym. Zapraszamy wszystkich na Imprezę Marzeń!.
Ariana Grande dodała: – Świętowanie na „Imprezie Marzeń”, w otoczeniu najmodniejszych, najbardziej glamour gości wystrojonych w biżuterię Swarovski, było niezapomnianym przeżyciem. Uwielbiam sposób, w jaki kampania oddaje świątecznego ducha, a dynamiczny styl teledysku łączy to wszystko w całość. Energia na planie była zaraźliwa — tak dobrze się bawiliśmy tańcząc, że nikt nie chciał wracać do domu! Wspaniale jest szerzyć radość i blask w tym okresie świątecznym i cieszę się, że mogę kontynuować tę podróż ze Swarovskim.
Świąteczna kampania Swarovski 2024 będzie prowadzona na różnych platformach medialnych, w tym na nośnikach outdoorowych, w telewizji, prasie i wielu przestrzeniach cyfrowych.
Więcej newsów z branży TUTAJ.