tam
Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland skupia się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmacnianiu ich więzi z marką. Została ona oparta na tezie, że uśmiech – nawet ten u Beethovena czy damy z łasiczką – pochodzi od sera. Kampanii telewizyjnej towarzyszy szeroka komunikacja w Internecie i social mediach, a także w kinach i na nośnikach DOOH (Digital Out Of Home). W październiku 3 kreacje wyświetlane były rotacyjnie na ponad 300 wybranych ekranach cyfrowych w całej Polsce, ponadto goście kin Helios na srebrnym ekranie zobaczyli spot reklamowy Hochland, a w holach usłyszeć mogli charakterystyczny sonic branding marki.
Warto również wspomnieć, że 4 października na dwóch ekranach Screen Network, przy Galerii Katowickiej w Katowicach i Manufakturze w Łodzi, przez 5 godzin wyświetlała się komunikacja zachęcająca przechodniów do wspólnego świętowania obchodzonego właśnie wtedy Dnia Uśmiechu.
Za koncept nowej kampanii Hochland odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a komunikację PR przygotowała agencja Quality Public Relations.
Więcej newsów z branży TUTAJ.