Wieczorna gala: networking w nieformalnym stylu
Jednym z kluczowych momentów wydarzenia – poza dwoma intensywnymi dniami targowymi – jest wieczorna gala, będąca nieformalnym trzecim dniem targów. – W naszej wieczornej imprezie udział biorą co roku topowe agencje z całej Europy, co tworzy doskonałą okazję do nawiązywania relacji i zacieśniania współpracy w biznesowej, ale i przyjaznej atmosferze. Gala stała się platformą wymiany doświadczeń, omawiania trendów i budowania partnerstw, które mogą wpłynąć na przyszłość branży promocyjnej w regionie i poza nim – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży w OOH magazine, organizator targów PROMO SHOW.
Międzynarodowa promocja i unikalna wartość targów
Targi PROMO SHOW zyskały także wsparcie medialne od partnerów z różnych krajów, dzięki czemu międzynarodowa promocja wydarzenia dotarła do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami. To, co wyróżnia te targi na tle innych, to ich unikalna wartość w skali europejskiej – stworzenie przestrzeni nie tylko do prezentacji produktów, ale przede wszystkim do budowania relacji i zacieśniania więzi biznesowych. Wielokulturowy charakter, innowacyjność wystawców oraz zaangażowanie uczestników z różnych zakątków świata podkreślają rosnące znaczenie PROMO SHOW na mapie globalnych wydarzeń z rynku reklamy, marketingu i poligrafii.
Jak wyglądał „trzeci” nieformalny dzień targów w tym roku, można zobaczyć na filmie poniżej:
Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI, hiszpańskim C!mag – organizatorem targów C!Print Madrid, francuskim CTCO oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym i AIMFAP – hiszpańskim stowarzyszeniem zrzeszającym producentów artykułów promocyjnych.
Targi PROMO SHOW odbędą się 29-30 stycznia 2025 r. w EXPO XXI Warszawa. Więcej o evencie można przeczytać na stronie PROMO SHOW.