Zakres działań agencji Fabryka Marketingu obejmował stworzenie big idea i założeń komunikacyjnych (kreatywnych i mediowych), przygotowanie spotu video, animacji oraz kreacji statycznych, przeprowadzenie kampanii w centrach handlowych na nośnikach DOOH oraz w kanałch digitalowych, w tym m.in. Liburs, WP Ads, TikTok, Facebook, VOD.
Cała kampania została zrealizowana w ekspresowym tempie – 8 tygodni. Mimo krótkiego czasu udało się osiągnąć poziom 201% realizacji. W sumie wszystkie reklamy wygenerowały 34 780 370 wyświetleń oraz 41 170 kliknięć.
– Cieszę się, że mogłem wspólnie z zespołem dołożyć małą cegiełkę do bardzo ważnego zadania, jakim jest promowanie zaangażowania i aktywności społecznej. Cieszę się tym bardziej, że promocja ta odbywała się pod auspicjami oraz we współpracy z tak utytułowaną i ważną organizacją, jaką jest ZHP – komentuje Daniel Przygoda, Creative Director w Fabryce Marketingu.
Kampania „Aktywny Udział w Życiu Społecznym 2024” miała na celu promocję zaangażowania społecznego i wolontariatu oraz promocję ZHP jako instytucji, poprzez którą można zaangażować się społecznie. Akcja udowadnia, że warto być aktywnym obywatelem, a każde, nawet najmniejsze zaangażowanie, może zmienić świat na lepsze.
Więcej newsów z branży TUTAJ.