Budowanie relacji dostawca-klient, konkurs SUPER GIFT, szkolenia z dr Markiem Borowińskim, wizyta Kajetana Kajetanowicza na stoisku Texet Poland – tak w największym skrócie można opisać Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW, które miały miejsce 29-30 stycznia w Warszawie w EXPO XXI. Wydarzenie skierowane jest wyłącznie do profesjonalistów z branży reklamowej.
Odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą niemal 300 topowych firm z branży reklamowej. Wystawcy zaś mieli możliwość spotkania z ponad 9 000 klientów, w tym 2300 z zagranicy.
Obszerną fotorelację można zobaczyć tutaj–> GALERIA
Poniżej prezentujemy także relacje wideo:
Podczas 2 dni targowych odwiedzający mogli wziąć udział w konkursie SUPER GIFT – na najlepszy gadżet tej edycji PROMO SHOW. Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Uczestnicy wypełniali karty do głosowania w 7 kategoriach. Zwycięskie gadżety to m.in. magnes na lodówkę od Altivo, innowacyjna smycz od Lanyard.PRO czy tańczący głośnik od Axpol Trading. Wyniki do zobaczenia–>tutaj.
Dr Marek Borowiński, uznany międzynarodowy ekspert w zakresie kolorystyki, reklamy i sprzedaży, przeprowadził bezpłatne dwudniowe szkolenie. Pierwszy dzień poświęcony był psychologii koloru, skutecznemu marketingowi oraz emocjom wpływającym na sprzedaż. Drugi dzień skupiał się na branży sportowej, omawiając projektowanie gadżetów sportowych jako narzędzia budowania tożsamości marki i zwiększania sprzedaży.
„Cieszymy się, że jesteśmy na imprezie zorganizowanej przez OOH magazine, bo daje nam niesamowite możliwości poznania nowych dostawców, zaprzyjaźnienia się z nimi i rozwinięcia naszego biznesu” – to jedna z wypowiedzi uczestników nieoficjalnego trzeciego dnia targów, czyli Gali PROMO SHOW. Zgromadzeni goście bawili się przy rytmach muzyki latynoskiej lub kontynuowali rozmowy w mniej formalnych okolicznościach.
Podczas oficjalnej części na scenie pojawili się m.in. przedstawiciele firm z branży, które obchodzą w tym roku swoje jubileusze – wywiady można przeczytać w ostatnim wydaniu OOH magazine. Na scenę zaproszono również przedstawicieli organizacji i partnerów branżowych: AIMFAP, FYVAR, PIAP oraz EPPI, którzy opowiedzieli o współpracy z targami PROMO SHOW.
Fotorelacja z Gali do zobaczenia –>TUTAJ, a poniżej relacja wideo:
Kolejna edycja targów PROMO SHOW odbędzie się również w EXPO XXI Warszawa w dniach 11 i 12 lutego 2026 r.