L-SHOP-TEAM i Mantis World ściśle współpracują od ponad 20 lat, utrzymując silne relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i zrozumieniu. Ta długotrwała współpraca odegrała kluczową rolę w podjęciu tej decyzji. L-SHOP-TEAM nie tylko przejmie linie produktów Mantis i Babybugz, ale także wszystkie powiązane prawa i licencje. Ten strategiczny krok doskonale wpisuje się w zaangażowanie L-SHOP-TEAM na rzecz zrównoważonego rozwoju, przejrzystości i etycznych praktyk biznesowych.
Dla klientów przejście będzie płynne, ponieważ obie marki będą nadal dystrybuowane za pośrednictwem sprawdzonych i cenionych kanałów dystrybucyjnych Mantis World i L-SHOP-TEAM w Europie. Przejęcie wzmocni marki poprzez dodatkowe inwestycje w marketing i rozwój asortymentu.
Mantis World – wielokrotnie nagradzana marka odzieżowa założona w 2000 roku – wykonała niezrównaną pionierską pracę w zakresie zrównoważonego rozwoju w ciągu ostatnich 25 lat. Przełomowe inicjatywy marki, takie jak Impact Calculator, który pozwala klientom ocenić wpływ każdego elementu garderoby na środowisko, czy wprowadzenie od 2020 r. kodów QR na każdej metce odzieżowej, zapewniają przejrzystość, identyfikowalność i zgodność z przyszłymi przepisami. Firma Mantis World może pochwalić się również prestiżowymi certyfikatami, takimi jak B Corp, GOTS i Oeko-Tex, które dodatkowo podkreślają zaangażowanie firmy w etyczną produkcję i odpowiedzialność za środowisko.
Dzięki długoletniej współpracy z producentami w Tanzanii, Pakistanie i Bangladeszu firma Mantis World angażuje się w promowanie uczciwych praktyk pracy i zrównoważonego rozwoju – wartości, które odgrywają ważną rolę również w firmie L-SHOP-TEAM.
Prama Bhardwaj, CEO w Mantis World potwierdza wspólne cele: – Zaangażowanie L-SHOP-TEAM w zrównoważony rozwój, silne praktyki etyczne i niezwykłe osiągnięcia w budowaniu zaufanych partnerstw uczyniły tę firmę idealną do kontynuowania idei marek Mantis i Babybugz. Cieszymy się, że nasze wspólne wartości, w szczególności skupienie się na równości praw człowieka i odpowiedzialnym pozyskiwaniu surowców, będą nadal rozwijać się w ramach innowacyjnego i zorientowanego na cel zespołowi L-SHOP. Współpracując blisko z pierwotnymi założycielami L-SHOP-TEAM 20 lat temu, cieszę się, że teraz będę pracować z kolejnym pokoleniem, aby jeszcze bardziej wzmocnić obie firmy na przyszłość.
Andrea Herrmann, członek zarządu L-SHOP-TEAM, dodaje: – Włączenie marek Mantis i Babybugz do rodziny L-SHOP to ważny kamień milowy na naszej drodze. Obie marki idealnie wpisują się w naszą wizję i nasze idee dotyczące zrównoważonych, uczciwych i przejrzystych działań.
Aby zapewnić ciągłość dystrybucji i ciągły sukces, L-SHOP-TEAM będzie nadal ściśle współpracować z doświadczonym zespołem stojącym za Mantis World. Marion Mollenhauer, dyrektor ds. handlu w Europie w Mantis World, będzie wspierać marki jako menedżer marki, wnosząc do firmy swoje bogate doświadczenie i pasję do zrównoważonego rozwoju. Ponadto brytyjski zespół Mantis World będzie nadal obsługiwał marki i dbał o zachowanie wysokich standardów, jakich klienci oczekują od Mantis i Babybguz. Prama Bhardwaj będzie nadal wykorzystywać swoje doświadczenie menagerskie w inicjatywach na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz dbać o długotrwałe relacje z klientami i partnerami z łańcucha dostaw w celu wzmocnienia marek.
W nadchodzących latach, jako część rodziny L-SHOP-TEAM, obie marki będą odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu zrównoważonego rozwoju mody i tekstyliów nadających się do znakowania. Pełną ofertę tekstyliów wraz ze wszystkimi nowościami można znaleźć na stronie L-SHOP-TEAM.
Więcej newsów z branży TUTAJ.