tam
Nowoczesna kobieta łączy wiele ról: jest aktywną profesjonalistką, troskliwą matką, duszą towarzystwa, dlatego ceni komfort i wygodę. Pepco, dostrzegając te potrzeby, podjęło strategiczną decyzję o transformacji swojej oferty modowej. W centrum tej zmiany znajduje się nie tylko design, ale także lepsze jakościowo materiały oraz dopracowane kroje, które pozwalają na swobodę ruchów i uniwersalność w dopasowaniu do różnych stylizacji.
Komunikacja jest częścią manifestu „Tak jak chcę” wprowadzonego przez Pepco w grudniu 2024 roku.
Jak podkreśla Agnieszka Olejniczak, Dyrektor Marketingu Pepco: – Demokratyzacja mody to nie trend, lecz rzeczywistość, którą Pepco aktywnie współtworzy. Współczesna moda nie powinna być elitarna – jej zadaniem jest odpowiadać na potrzeby wszystkich konsumentek, niezależnie od budżetu czy stylu życia. Nowa odsłona mody w Pepco to efekt dogłębnej analizy potrzeb naszych klientek. Moda nie powinna być przywilejem – powinna być dostępna dla każdego. Nasza kolekcja łączy modne fasony, dopracowane kroje i lepszej jakości materiały, pozwalając kobietom budować swój styl na własnych zasadach,. Chcemy, by Pepco było marką pierwszego wyboru dla tych, które szukają modnych i przystępnych rozwiązań, bez kompromisów.
Kampania „Nowa odsłona mody” stanowi punkt zwrotny w strategii Pepco. To nie tylko zmiana wizerunkowa, ale przede wszystkim realna transformacja produktowa, która otwiera nowy rozdział w historii marki.
Aktualna, odmieniona kolekcja mody damskiej w Pepco powstała z myślą o kobietach, które chcą podkreślać swoją indywidualność i czuć się dobrze w każdej sytuacji. Marka inspiruje kobiety do podążania za swoimi pragnieniami i daje im możliwość wyrażania siebie poprzez styl, zgodnie z filozofią „Tak, jak chcę”.
Kampania „Nowa odsłona mody” obejmuje:
Strategia i kreacja: DDB Warszawa
Kampania digital: Digital Kingdom
Zakup mediów: Havas
Strategia PR: Lensomai Communication
Egzekucja PR: Lensomai Communication i Alert Media Communications
Eventy konsumenckie: Lensomai Communication
Dom Produkcyjny: Piazza, Humaine
Postprodukcja: Lunapark
Więcej newsów z branży TUTAJ.