Logo

Marketing MIX

Play marką P4

Marką nowego operatora komórkowego P4 będzie Play. W piątek oficjalnie ujawniono logo i nazwę sieci. Jej start planowany jest na pierwszy kwartał br., obecnie trwają testy, w których bierze udział 20 tys. abonentów.
– Nie będziemy zwykłym operatorem dającym jedynie rozmowy i sms-y. Po raz pierwszy pokażemy i umożliwimy ludziom pełne wykorzystanie telefonu poprzez dostęp do najświeższych informacji, telewizji, muzyki, blogów, czatów i wszystkich zasobów internetu – wyjaśnia Jacek Hensler, dyrektor marketingu P4.

Operator chce do końca 2007 r. mieć 1500 stacji bazowych. P4 przewiduje, że początkowo jej sieć obejmie Warszawę i Trójmiasto. Na koniec tego roku sieć P4 ma pokrywać 20 proc. populacji Polski. Zdaniem agencji ISB P4 wyda na budowę stacji 250 mln euro w ciągu najbliższych 2 lat. W połowie stycznia pierwsze 120 osób z planowanej grupy 20 tys. osób rozpoczęło testowanie usług P4.

Spółka P4 należy do funduszu Novator i Netii. Dołączy do nich Tollerton, spółka kontrolowana przez greckiego biznesmena Panosa Germanosa. Jest on właścicielem sieci prawie 300 salonów Germanos, które trafią w ręce P4 (dotychczas korzystała z nich Era).

Chris Bannister, prezes P4, zapowiada agresywną strategię cenową. O szczegółach swojej oferty operator poinformuje już wkrótce.