Wystawa jest największym tego typu przedsięwzięciem wykorzystujący różne formy druku i techniki prezentacji zdjęć. Kanały komunikacji jakie wykorzystujemy dzielą się na tradycyjne -(prasa, telewizja, radio), outdoorowe – (billboardy, citilighty, megaformaty), cyfrowe – (fotokasty), POS – (ulotki, wrzutki, foldery, plakaty itp). Wszędzie na każdym elemencie, druku, nośniku elementem przewodnim jest dobre zdjęcie pochodzące ze zbioru prezentowanego na wystawie. Myślą przewodnią tak skomponowanej akcji jest wyprowadzenie sztuki z wnętrz galerii na ulice miasta. Dwa mega formaty na PKiN, ok. 100 citilightów, 20 billboardow, 200 wydruków zdjęć, kilkaset tysięcy egzemplarzy materiałów wspierających, to liczby które świadczą o rozmachu wystawy.
Ta akcja to również eksperyment z materiałami multimedialnymi. Fotokasty przesyłane za pomocą telefonu komórkowego prezentujące zdjęcia w "ruchu", film dokumentalny nakręcony na tą okazję z udziałem bohaterów występujących na zdjęciach.
Pierwsze lata Nowej Huty w obiektywie Henryka Makarewicza i Wiktora Pentala.
Miejsce: Sala Marmurowa i elewacje Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie oraz ulice stolicy.
Wystawa czynna od 7 do 31 lipca 2007 r., codziennie od 10.00 do 18.00.
ORGANIZATOR: Fundacja Imago Mundi
MECENAS WYSTAWY: Hewlett Packard
PATRONAT HONOROWY: Instytut Pamięci Narodowej
PATRONAT: Muzeum Narodowe w Warszawie,
ORGANIZACJA WYSTAWY: Fundacja Imago Mundi, Kolektyw Fotografów Visavis.pl, Urząd Miasta Krakowa, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Biuro Kultury Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Pałac Kultury i Nauki
SPONSORZY: Polkomtel, ThyssenKrupp Xervon, Clear Channel
Strona internetowa projektu: www.802procent.pl
więcej w sierpniowym OUTDOOR MEDIA | zamów bezpłatny egzemplarz:
mailto: prenumerata@outdoor-media.pl