Portfolio agencji powiększyło się o kolejnego ważnego klienta. Po zakończonym niedawno przetargu podpisana została umowa o długofalowej współpracy pomiędzy agencją experiential marketingu EM Lab a Nordea Bankiem. Współpraca obejmuje prowadzenie działań mikromarketingowych przy projekcie rozwoju sieci detalicznej. Nordea Bank planuje otwarcie 50 nowych siedzib w tym roku i 100 w roku przyszłym.
– Wierzymy, że działania mikromarketingowe stanowią bardzo ważny element strategii przy dynamicznym rozwoju, pozwalają budować bliższą i mocniejszą więź z konsumentem. Em Lab wygrał dzięki swoim ciekawym rozwiązaniom popartym bardzo dobrymi referencjami od innych klientów – powiedział Andrzej Bodak – odpowiedzialny za działania marketingowe przy projekcie rozwoju sieci.
Grupa Nordea należy do pierwszej piętnastki największych inwestorów na rynku finansowym w Polsce, według rankingu PAIZ. Nordea Bank kieruje swoją ofertę głównie do mieszkańców dużych miast, powyżej 200.000. Spółka jest częścią grupy marketingowej Mothership. Wśród klientów Em Lab są: Play, Henkel Polska, Vaillant, Pfizer, Toyota, Ecco, Link4 oraz Schneider Electric.