Jury Festiwalu Reklamy Meribel doceniło kampanię przygotowaną przez dom mediowy Mediaedge:cia Polska dla firmy Ikea przyznając jej – Cristal – jedną z głównych nagród. Kampania była zrealizowana jesienią 2006 roku a jej hasłem przewodnim było „Jestem gdzie indziej – dowiedz sie dlaczego?”.Międzynarodowe jury Festiwalu Reklamy Meribel, w skład którego wchodzą szefowie agencji i przedstawiciele klientów wybrało grono laureatów tegorocznego konkursu. Festiwal organizowany jest od 2001 roku i jest formą wymiany doświadczeń między profesjonalistami świata reklamy. Biorą w nim udział klienci, producenci, przedstawiciele mediów, firmy badawcze oraz główne agencje. Celem festiwalu jest promocja europejskiej reklamy. W 2007 roku w festiwalu wzięło udział ponad 950 delegatów, w tym przedstawiciele 160 klientów. Jednocześnie jury doceniło także inną kampanię Mediaedge:cia. Francuski oddział został uhonorowany Cristalem w kategorii produktów masowych za kampanię DARE przygotowaną dla firmy Wilkinson Sword.