Logo

Marketing MIX

PERFEKCYJNE TARGETOWANIE ZAKOŃCZONE SUKCESEM

Idea „perfekcyjne targetowanie” stanowiąca myśl przewodnią Targów OME, które odbyły się w dniach 23 – 25 stycznia, okazała się strzałem w dziesiątkę. Pierwsza edycja zgromadziła ponad 80 wystawców z branży out-of-home i poligraficznej, wśród których znaleźli sie liderzy i czołowe firmy reprezentujące poszczególne kategorie: AMS, Clear Channel Poland, Tejbrant, Business Consulting, Spandex, Ocè, Masterprint XL, ARW Fokus, Centrum Produkcji Reklamowej, Signtech CE czy też Digital Outdoor.

BEZPOŚREDNIE KONTAKTY

Największym sukcesem Targów OME jest nawiązanie przez wystawców bezpośrednich i kluczowych kontaktów z potencjalnymi klientami, a kilka firm podpisało umowy handlowe.

– Naszym celem było zorganizowanie imprezy targowej z prawdziwego zdarzenia, która będzie okazją do bezpośredniego spotkania klientów i dostawców. Zastosowaliśmy system pre-rejestracji i dołożyliśmy starań, aby wyeliminować tzw. zbieraczy gadżetów, którzy są plagą na tego typu imprezach. Targi odwiedziło ponad 3.000 osób, w tym goście z Czech, Niemiec, Ukrainy i Szwecji, i bez cienia przesady mogę powiedzieć, że byli to wyłącznie specjaliści z branży – komentuje Robert Załupski, General Manager Best Media, organizatora Targów.

KONKRETNE KORZYŚCI

Wystawcy docenili starania organizatorów, a co najważniejsze dostrzegli bardzo konkretne korzyści.

– Targi, które odbyły się kilka dni temu oceniamy bardzo pozytywnie, zarówno pod względem organizacyjnym jak i pod względem ilości osób zwiedzających nasze stoisko. Już podczas pierwszego dnia imprezy pojawiło się wielu kontrahentów poszukujących nietypowych rozwiązań artystycznych. Właśnie dzięki takiej wizualizacji naszego stoiska, zwiedzający znaleźli nowe możliwości realizacji swoich pomysłów. Nawiązaliśmy dużo obiecujących kontaktów z agencjami reklamowym i firmami, które miejmy nadzieję zaowocują konkretnymi zleceniami w ciągu najbliższych dwóch, trzech miesięcy. Tak naprawdę najcięższa praca związana z Targami dopiero przed nami – Bożena Trzeciak, Dyrektor Reklamy ARW Fokus.

PREMIERY I KONTRAKTY

Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO dla kilku firm stały się okazją do premierowego zaprezentowania najnowszych rozwiązań i produktów. Efekty zaskoczyły nawet samych wystawców.

– OME oceniamy bardzo pozytywnie – tym bardziej, że zaskoczył nas efekt sprzedażowy w krótkim okresie. Bezpośrednio na targach podpisaliśmy dwa kontrakty z klientami. Spotkaliśmy też wielu nowych, potencjalnych klientów i liczymy na szybką finalizację zakupu z ich strony. Z naszej perspektywy targi OME mają jak najbardziej sens ponieważ są imprezą bardzo charakterystyczną dla naszego rynku. Zazwyczaj Wielki Format jest „dokładką” do poligrafii lub reklamy natomiast w tym wypadku stanowi główny trzon – komentuje udział w Targach Jakub Rozpendowski, Dyrektor Handlowy Epcot Polska Sp. z o.o.

FUTURE

Drugiego dnia Targów odbyła się konferencja pt. „Future”, która zgromadziła blisko 90 uczestników, przedstawicieli domów mediowych, firm z branży out-of-home, reklamodawców oraz dziennikarzy branżowych. Międzynarodowi eksperci przedstawili min. wizje związane z trendami konsumenckimi oraz przyszłością komunikacji. Najwięcej miejsca poświęcono zagadnieniom związanym z przyszłością kluczowych aspektów związanych z rozwojem reklamy out-of-home: badaniami widowni reklam outdoorowych, rozwojem koncepcji mebli miejskich i funkcjonowania reklamy w przestrzeni miejskiej.

OME DLA FUNDACJI TVN NIE JESTEŚ SAM

Kulminacją drugiego dnia imprezy była Uroczysta Gala, która odbyła się w warszawskim klubie Platinium. W czasie Gali, Robert Załupski z Best Media przekazał na ręce pana Jacka Nowaka, Członka Zarządu Fundacji TVN „Nnie jesteś sam” symboliczny czek, potwierdzając tym samym darowiznę na rzecz Fundacji pochodzą ze sprzedaży wejściówek na Targi. Jacek Nowak, dziękując za przekazane wsparci, podkreślił, że jest to wyjątkowy gest, bowiem podobna inicjatywa ze strony przedsiębiorstw i firm komercyjnych to rzadkość.

KOLEJNA EDYCJA JUŻ WE WRZEŚNIU

Organizatorzy Targów OME podkreślają, że przyszłoroczna edycja imprezy będzie obfitowała w wiele nowych, zapewniających jeszcze lepsze możliwości wystawiennicze i handlowe, rozwiązania. Wcześniej odbędzie się wrześniowa edycja – odpowiedź na nowości na targach DRUPA 2008 i lukę w II połowie roku.

Robert Załupski, Best Media: „Pierwsze edycja za nami, ale to nie oznacza koniec Targów. Korzystając z możliwości jakie daje nam główny patron imprezy – magazyn Outdoor Media – będziemy prezentować to, co zostało zapoczątkowane na Targach. Poza tym, już teraz zabieramy się za przygotowania do kolejnej edycji.”

Galeria zdjęć: http://wiadomosci.mediarun.pl/fotoreportaze/galeria/id26

http://www.ome.com.pl