Ponad 600 metrów – ma największa reklama wielkoformatowa we Wrocławiu.
1 kwietnia, na tym właśnie nośniku, należącym do Braughman Media zawisła reklama Banku Zachodniego WBK. Ekspozycja OOH jest częścią kampanii reklamowej wpierającej promocje kredytu gotówkowego. Nowością w tej kampanii jest wykorzystanie postaci – John Marwooda Cleese –znanego aktora komediowego.
– Rodzime celebrities w reklamach branży finansowej to już pewien trend. My poszliśmy o krok dalej. Jako pierwsi, do udziału w kampanii reklamowej, zaprosiliśmy gwiazdę światowego formatu. Wybraliśmy Johna Cleese ze względu na jego nietuzinkowe poczuciu humoru oraz niezwykłą pogodę ducha – wyjaśnia Jędrzej Marciniak, dyrektor Obszaru Zarządzania Marką w Banku Zachodnim WBK.
Jak widać, nowa recepta na spektakularną kampanię to: znana twarz plus największy rozmiar reklamy. Realizacja na nośniku Braughman Media potrwa do końca kwietnia.